ˆ

Ogłoszenia

Drukuj informację

Szczegóły informacji

XXIV-a sesja Rady Miejskiej w Dobrym Mieście

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2016-05-16 15:31:58 Informacja ogłoszona dnia 2016-05-16 15:32:08 przez Maciej Głowala

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informuję, że XXIV-a sesja Rady Miejskiej w Dobrym Mieście odbędzie się  19 maja 2016 r., tj. czwartek o godz. 9.00 w sali spotkań Centrum Kulturalno – Bibliotecznym w Dobrym Mieście, przy ul. Górnej 1A.
Natomiast posiedzenia Komisji Rady Miejskiej odbędą się w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, przy ul. Warszawskiej 14 (sala narad) w dniach:
 
  1.  Wspólne posiedzenie Komisji Budżetu oraz Komisji Rozwoju Obszarów Wiejskich – 17.05.2016 r., tj. wtorek o godz. 10.00
  2.  Posiedzenie Komisji Oświaty – 17.05.2016 r., tj. wtorek o godz. 14.30
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej
/-/
Joachim Zawacki
 
Porządek obrad Rady Miejskiej w Dobrym Mieście w dniu 19 maja 2016 r.
  1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad oraz wprowadzenie ewentualnych zmian do porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
  4. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami.
  5. Interpelacje i zapytania.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie na 2016 rok.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobre Miasto na lata 2016-2022.  
  8. Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia na terenie Gminy Dobre Miasto konsultacji społecznych w sprawie Budżetu Obywatelskiego
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia, w ramach pomocy de minimis, od podatku od nieruchomości budynków nabytych po 31.12.2015 r.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia burmistrza.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłaty należnej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości położonej w Dobrym Mieście przy ulicy Józefa Sułkowskiego, stanowiącej własność Gminy Dobre Miasto i będącej w użytkowaniu wieczystym osoby fizycznej.
  12. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Dobre Miasto z organizacjami pozarządowymi na rok 2015.
  13. Sprawozdanie z działalności Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej w Dobrym Mieście za rok 2015.
  14. Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrym Mieście za 2015 rok.
  15. Sprawozdanie z działalności Centrum Kulturalno-Bibliotecznego w Dobrym Mieście za rok 2015.
  16. Sprawozdanie z działalności Ośrodka Sportu i Rekreacji za 2015 r. Sprawozdanie z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Dobrym Mieście za 2015 rok.
  17. Sprawozdanie z działalności Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Dobrym Mieście za 2015 rok.
  18. Sprawozdanie z działalności Zakładu Usług Wodnych Sp. z o.o. w Dobrym Mieście za 2015 rok.
  19. Informacja na temat ładu, porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Dobre Miasto za 2015 rok.
  20. Wolne wnioski.
  21. Zamknięcie obrad.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyla informację: Ewa Łapiejko Data wytworzenia informacji: 2016-05-16 15:16:00
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Godlewska Data wprowadzenia do BIP 2016-05-16 15:31:58
Wprowadził informację do BIP: Maciej Głowala Data udostępnienia informacji: 2016-05-16 15:32:08
Osoba, która zmieniła informację: Maciej Głowala Data ostatniej zmiany: 2016-05-16 15:32:08
Artykuł był wyświetlony: 427 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu