Wybory
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wybory do Sejmu i Senatu RP 2011r.
Informacja ogłoszona dnia 2011-09-07 08:58:57 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum
Obwieszczenie Burmistrza Dobrego Miasta
Obwieszczenie Burmistrza Dobrego Miasta o numerach i granicach obwodów głosowania, wyznaczonych siedzibach obwodowych komisji wyborczych, lokalach obwodowych komisji wyborczych dostosowanych do potrzeb wyborców niepełnosprawnych, o możliwości głosowania korespondencyjnego przez wyborców niepełnosprawnych oraz wskazanie, które z obwodowych komisji wyborczych są wyznaczone przez wójta dla przeprowadzenia głosowania korespondencyjnego w wyborach do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 9 października 2011 r. - do pobrania
Informacja w sprawie spisu wyborców do Sejmu i Senatu RP zarządzonych na dzień 9 października 2011 r.
1. Wyborcy przebywający czasowo w gminie Dobre Miasto w okresie obejmującym dzień wyborów lub wyborcy nigdzie niezamieszkali składają wniosek o wpisanie do spisu wyborców w pokoju nr 2 do dnia 4 października 2011 roku.
2. Wyborcy zmieniający miejsce pobytu przed dniem wyborów otrzymują na swój wniosek zaświadczenie o prawie do głosowania. Zaświadczenia wydawane są do dnia 7 października 2011 roku do godziny 15.00 w pokojach nr 2 i 3.
3. Wyborcy niepełnosprawni mogą złożyć wniosek do dnia 26 września 2011 roku w pokoju nr 2 – o dopisanie do spisu wyborców w wybranym przez siebie obwodzie głosowania dostosowanym do potrzeb wyborców niepełnosprawnych.
4. Między 21 a 8 dniem przed dniem wyborów każdy wyborca może sprawdzić w urzędzie gminy, w której spis wyborców został sporządzony, czy został w spisie uwzględniony, w pokojach nr 2 i 3.
2. Wyborcy zmieniający miejsce pobytu przed dniem wyborów otrzymują na swój wniosek zaświadczenie o prawie do głosowania. Zaświadczenia wydawane są do dnia 7 października 2011 roku do godziny 15.00 w pokojach nr 2 i 3.
3. Wyborcy niepełnosprawni mogą złożyć wniosek do dnia 26 września 2011 roku w pokoju nr 2 – o dopisanie do spisu wyborców w wybranym przez siebie obwodzie głosowania dostosowanym do potrzeb wyborców niepełnosprawnych.
4. Między 21 a 8 dniem przed dniem wyborów każdy wyborca może sprawdzić w urzędzie gminy, w której spis wyborców został sporządzony, czy został w spisie uwzględniony, w pokojach nr 2 i 3.
Informacja telefoniczna
89 61 61 212
89 61 51 059
Godziny pracy urzędu:
Poniedziałek 8.00 – 16.00
Wtorek ,środa, czwartek 7.30 – 16.30
Piątek 7.00 – 15.00
INFORMACJA BURMISTRZA DOBREGO MIASTA z dnia 19 września 2011r.
Na podstawie § 10 uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 11 kwietnia 2011r. w sprawie powoływania obwodowych Komisji wyborczych w obwodach głosowania utworzonych w kraju, w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz do Parlamentu Europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Zarządzenia Nr 0050.191.Og.2011 Burmistrza Dobrego Miasta z dnia 16 września 2011r. w sprawie: powołania składów osobowych obwodowych komisji wyborczych dla wykonania zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej na obszarze gminy Dobre Miasto, zarządzonych na dzień 9 października 2011r. podaje się informację o składach osobowych obwodowych komisji wyborczych powołanych dla wykonania zadań związanych z przeprowadzeniem wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej na obszarze Gminy Dobre Miasto, zarządzonych na dzień 9 października 2011r.
PEŁNA TREŚĆ W ZAŁĄCZNIKU PONIŻEJ
Załączniki
Pobierz dane XML Wybory do Sejmu i Senatu RP 2011r. Drukuj informację Wybory do Sejmu i Senatu RP 2011r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Iwanek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2011-09-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Iwanek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2011-09-07 08:58:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Maciej Głowala |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2011-09-07 08:58:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Maciej Głowala |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-03-09 09:47:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1451 raz(y) |