ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Referaty i samodzielne stanowiska

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wieloosobowe Stanowisko ds. Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa

Informacja ogłoszona dnia 2008-06-03 12:40:17 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Czesłwa Rzewuska e-mail:

Jolanta Łukaszewicz e-mail:
 
Marta Zofińska-Głowacz e-mail:

Tel:  89 61 61 924,  pok. Nr  6

Wielosobowe Stanowisko ds. Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa podlega bezpośrednio Z-cy Burmistrza.
 
Do zakresu zadań Wieloosobowego Stanowiska ds. Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa, należy:
 
1. Tworzenie gminnego zasobu nieruchomości poprzez komunalizację, wykup, zamiany, scalenia i podziały, odpłatne i nieodpłatne nabywanie od osób fizycznych i prawnych, korzystanie z prawa pierwokupu oraz inne czynności prawne.
2. Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości w zakresie sprzedaży, przekazania w użytkowanie wieczyste, najem lub dzierżawę, użyczenie, oddania w trwały zarząd, obciążenia ograniczonymi prawami rzeczowymi, wnoszenia, jako wkłady niepieniężne (aporty) do spółek.
3. Wykonywanie zadań związanych z podziałami i rozgraniczeniami nieruchomości.
4. Przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
5. Ustanawianie zakresu i warunków użytkowania, najmu, dzierżawy, użyczenia, zarządu nieruchomości.
6. Wykonywanie zadań związanych ze zmianą wielkości udziałów w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych i współpraca ze wspólnotami w tym zakresie.
7. Prowadzenie spraw dotyczących ustanawiania odrębnej własności samodzielnych lokali mieszkalnych i lokali o innym przeznaczeniu.
8. Prowadzenie spraw z zakresu ustalania numerów porządkowych nieruchomości,  nadawania nazw ulicom i placom oraz prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
9. Prowadzenie spraw z zakresu ustalania opłat adiacenckich i planistycznych.
10. Opiniowanie zgodności proponowanego podziału nieruchomości z ustaleniami planu miejscowego oraz przepisami szczególnymi.
11. Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności przesyłu.
12. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem ulg w spłacaniu należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Ordynacja podatkowa, przypadających Gminie lub Urzędowi Miejskiemu.
13. Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków.
14. Współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach dotyczących zbycia nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków, dokonania podziału nieruchomości gruntowej wpisanej do rejestru zabytków.
15. Nadzór nad utrzymaniem i użytkowaniem gminnych maszyn rolniczych.
16. Przygotowywanie zaświadczeń o posiadaniu gospodarstwa rolnego.
17. Opiniowanie spraw dotyczących rekultywacji, zagospodarowania i zalesiania gruntów.
18. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia gminy.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Iwanek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-06-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Iwanek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-06-03 12:40:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-06-03 12:40:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-12-18 10:48:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3497 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony