ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

XL-a sesja Rady Miejskiej w Dobrym Mieście

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-05-19 09:57:06 przez Maciej Głowala

Akapit nr - brak tytułu

Informuję, że XL-a sesja Rady Miejskiej w Dobrym Mieście odbędzie się  25 maja 2017 r., tj. czwartek o godz. 9.00 w sali spotkań Centrum Kulturalno – Bibliotecznym w Dobrym Mieście, przy ul. Górnej 1A.
Natomiast posiedzenia Komisji Rady Miejskiej odbędą się w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, przy ul. Warszawskiej 14 (sala narad) w dniach:
  1. Komisja Budżetu – 22.05.2017 o godz. 15.00
  2. Komisja Rozwoju Obszarów Wiejskich – 23.05.2017 o godz. 9.00
  3. Komisja Oświaty – 23.05.2017 o godz. 14.30
Przewodniczący
Rady Miejskiej
/-/
Joachim Zawacki
Porządek obrad Rady Miejskiej w Dobrym Mieście w dniu 25 maja 2017 r.
  1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Złożenie ślubowania przez radną Rady Miejskiej w Dobrym Mieście.
  3. Przedstawienie porządku obrad oraz wprowadzenie ewentualnych zmian do porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołów z ostatnich sesji.
  5. Sprawozdania z działalności gminnych jednostek organizacyjnych.
  6. Informacja o pracy Burmistrza między sesjami.
  7. Interpelacje i zapytania.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie na 2017 rok.
  9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia składów osobowych Komisji Rady Miejskiej w Dobrym Mieście.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia na terenie Gminy Dobre Miasto konsultacji społecznych w sprawie Budżetu Obywatelskiego.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Dobrego Miasta.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Dobre Miasto na lata 2012-2027”.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji z budżetu Gminy Dobre Miasto na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytkowym kościele w Orzechowie.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji z budżetu Gminy Dobre Miasto na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytkowym kościele  p.w. Św. Mikołaja w Dobrym Mieście.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany nazwy ulicy Generała Karola Świerczewskiego na ulicę Generała Stanisława Maczka.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy położonej w Dobrym Mieście.
  17. Wolne wnioski.
  18. Zamknięcie obrad.
« powrót do poprzedniej strony