Zajęcie pasa drogowego - Procedury załatwiania spraw - Urząd Miejski w Dobrym Mieście
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Drukuj informacjęSprawa: Zajęcie pasa drogowego

Szczegóły informacji

Zajęcie pasa drogowego

Wydział: Referat Inwestycji i Planowania Przestrzennego

Ogłoszono dnia: 2013-03-25 11:17:09

Termin załatwienia

nie później niż 14 dni przed przewidywanym terminem zajęcia pasa drogowego, określonym we wniosku

Miejsce załatwienia

ul. Warszawska 7, pok. 7

Telefon kontaktowy

89 61 51 069

Miejsce odbioru

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
ul. Warszawska 7
11-040 Dobre Miasto
pok. 6,7

Wymagane Dokumenty

1. wniosek (druk do pobrania)
2. plan sytuacyjny z domiarami i zajętą powierzchnią pasa drogowego;
3. projekt oznakowania robót
4. zatwierdzony projekt organizacji ruchu

Opłaty

wysokość stawek określa Uchwała Nr XXV/167/08 Rady Miejskiej w Dobrym Mieście z 15 września 2008 r.

Podstawa prawna

art. 40 ust. 1, 2, 3, 4, 5, 6 ustawy z 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 260 z późniejszymi zmianami)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyla informację: Mariusz Tartas Data wytworzenia informacji: 2013-03-25 11:17:05
Osoba, która odpowiada za treść: Gustaw Pietrulewicz Data wprowadzenia do BIP 2013-03-25 11:17:05
Wprowadził informację do BIP: Maciej Głowala Data udostępnienia informacji: 2013-03-25 11:17:09
Osoba, która zmieniła informację: Maciej Głowala Data ostatniej zmiany: 2015-02-24 10:48:52
Artykuł był wyświetlony: 948 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu