Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa - Procedury załatwiania spraw - Urząd Miejski w Dobrym Mieście
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Drukuj informacjęSprawa: Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa

Szczegóły informacji

Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa

Wydział: Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej

Ogłoszono dnia: 2017-07-04 10:28:11

Termin załatwienia

Do 35 dni

Osoba kontaktowa

Marta Złotucha

Miejsce załatwienia

Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
pok. nr 1
ul. Warszawska 7

Telefon kontaktowy

089 649 82 90

Miejsce odbioru

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
ul. Warszawska 7 pok. nr 1, 2, 3, 5
11-040 Dobre Miasto

Wymagane Dokumenty

Zgłoszenie zamiaru usuniecia drzewa, rosnącego na działce będącej własnością osoby fizycznej, na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej Druk do pobrania .

Tryb odwoławczy

Zgodnie z art. 83f ust. 16 wydanie ostatecznej decyzji administracyjnej o sprzeciwie organu na usunięcie drzewa stanowi podstawę wystąpienia przez stronę z wnioskiem o wydanie zezwolenia, o którym mowa w art. 83 ust. 1 ustawy o ochronie przyrody. Do zezwolenia nie stosuje się art. 84 ust. 1 ustawy o ochronie przyrody (opłaty za usunięcie drzew). Wniosek o uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzewa składa się w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście w godzinach pracy urzędu.

Uwagi

1. Podanie w zgłoszeniu numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
2. W przypadku posesji stanowiącej współwłasność zgłoszenie musi być potwierdzone przez współwłaściciela.
3. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów zgłaszający zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście.
4. Zgłoszenie zawiera imię i nazwisko wnioskodawcy, oznaczenie nieruchomości, z której drzewo ma być usunięte, oraz rysunek albo mapkę określającą usytuowanie drzewa na nieruchomości.
5. Zgodnie z art. 83f ust. 13 ustawy o ochronie przyrody w przypadku nieusunięcia drzewa przed upływem 6 miesięcy od przeprowadzonych oględzin usunięcie drzewa może nastąpić po dokonaniu ponownego zgłoszenia.
 
JEŻELI W TERMINIE 5 LAT OD DOKONANIA OGLĘDZIN WYSTĄPIONO O WYDANIE DECYZJI O POZWOLENIE NA BUDOWĘ NA PODSTAWIE USTAWY Z DNIA 7 LIPCA 1994 R. - PRAWO BUDOWLANE, A BUDOWA TA MA ZWIĄZEK Z PROWADZENIEM DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I BĘDZIE REALIZOWANA NA CZĘŚCI NIERUCHOMOŚCI, NA KTÓREJ ROSŁO USUNIĘTE DRZEWO, ORGAN, O KTÓRYM MOWA W ART. 83A UST. 1, UWZGLĘDNIAJĄC DANE USTALONE NA PODSTAWIE OGLĘDZIN, NAKŁADA NA WŁAŚCICIELA NIERUCHOMOŚCI, W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ, OBOWIĄZEK UISZCZENIA OPŁATY ZA USUNIĘCIE DRZEWA.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2134 z późn. zm.)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyla informację: Marta Złotucha Data wytworzenia informacji: 2017-06-29 12:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Marta Złotucha Data wprowadzenia do BIP 2017-07-04 10:27:10
Wprowadził informację do BIP: Wioletta Włodarska Data udostępnienia informacji: 2017-07-04 10:28:11
Osoba, która zmieniła informację: Wioletta Włodarska Data ostatniej zmiany: 2018-03-20 08:17:04
Artykuł był wyświetlony: 341 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu