Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OG.1110-2/08Drukuj informację Ogłoszenie numer: OG.1110-2/08Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Starszy specjalista
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Budżetu i Gospodarki Finansowej
Data udostępnienia: 2008-07-02
Ogłoszono dnia: 2008-07-02 przez Maciej Głowala
Termin składania dokumentów: 2008-07-16 00:00:00
Nr ogłoszenia: OG.1110-2/08
Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
2. 3-letni staż pracy przy wykonywaniu podobnych czynności.
3. Mile widziane doświadczenie w pracy w Urzędzie (Jednostce) w tym na pokrewnych stanowiskach
4. Umiejętność stosowania przepisów prawa w tym instrukcji kancelaryjnej oraz organizacja pracy na zajmowanym stanowisku
5. Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz innych urządzeń biurowych
b. Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy
2. Obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność, staranność
3. Samodzielność, wysoka kultura osobista, łatwość komunikowania się i przekazywania informacji
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
2. Windykacja należności, egzekucja i zabezpieczanie zobowiązań podatkowych.
3. Współpraca z Sołtysami i prowadzenie całości spraw związanych z inkasem zobowiązań pieniężnych.
4. Podatek od towarów i usług (VAT).
5. Sprawozdawczość w zakresie w/w zadań.
6. Doręczanie decyzji wymiarowych.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- oryginał kwestionariusza osobowego (do pobrania)
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na niniejszym stanowisku wystawione przez lekarza medycyny pracy
- kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Starszy Specjalista w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście”, w terminie do dnia 16 lipca 2008r., w następujący sposób:
-osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (Sekretariat);
lub
- pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Dodatkowe informacje pod nr tel.: 089 615-10-64