ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.1110-3/2008Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.1110-3/2008

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. zamówień publicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Działalności Gospodarczej i Zamówień Publicznych

Data udostępnienia: 2008-09-23

Ogłoszono dnia: 2008-09-23 przez Joanna Godlewska

Termin składania dokumentów: 2008-10-06 00:00:00

Nr ogłoszenia: Og.1110-3/2008

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

1. Wykształcenie wyższe o specjalności administracja, prawo, prawo europejskie lub zamówienia publiczne;
2. Umiejętność korzystania z przepisów prawa, umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku;
3. Znajomość podstawowych aktów prawnych określających zasady funkcjonowania samorządu;
4. Podstawowa znajomość przepisów o zamówieniach publicznych;
5. Umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole
6. Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego w stopniu dobrym oraz innych technicznych urządzeń biurowych;
7. Mile widziany staż pracy w Urzędzie.

b. Wymagania dodatkowe:

1. Znajomość obsługi komputera w zakresie oprogramowania graficznego (Corel Draw, Adobe Photo Shop, itp.), podstawowa znajomość w zakresie tworzenia stron internetowych;
2. Sumienność, sprawność, kreatywność, wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. W zakresie realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych: 
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prawidłowego uruchomienia i przeprowadzenia procedur przetargowych, 
- uruchamianie procedur związanych z przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, 
- przygotowywanie wszelkich dokumentów niezbędnych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 
- prowadzenie teczek rzeczowych dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, według jednolitego rzeczowego wykazu akt, 
- przechowywanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi, 
- przestrzeganie zasad udzielania zamówień publicznych
2. Współdziałanie w zakresie realizacji zadań wynikających z przepisów o transporcie drogowym.
3. Pomoc w realizacji zadań wynikających z przepisów regulujących prowadzenie działalności gospodarczej na terenie Gminy Dobre Miasto.
4. W zakresie prowadzenia projektów współfinansowanych przez UE i inne źródła zewnętrzne: 
- sporządzanie i przygotowywanie materiałów służących promocji projektów współfinansowanych przez UE i inne źródła zewnętrzne, zgodnie zasadami wynikającymi z danego programu operacyjnego lub funduszu
5. Opracowywanie ocen, analiz, zestawień, sprawozdań, informacji z zakresu zadań należących do referatu DGZ.
6. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej.
7. Wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonego.
Zadania okresowe:
1. Przygotowywanie prezentacji multimedialnych na potrzeby urzędu.
2. Obsługa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w ramach działalności urzędu.
3. Zbieranie i opracowywanie materiałów, dotyczących aktualnych wydarzeń w Gminie Dobre Miasto w celu prezentacji na stronach internetowych.

V. Wymagane dokumenty:

formularz zgłoszenia - do pobrania
→ list motywacyjny
→ kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie
→ kserokopie świadectw pracy
→ kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
oryginał kwestionariusza osobowego - do pobrania
→ oryginał zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem wystawione przez lekarza medycyny pracy
→ kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2008-10-06 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. zamówień publicznych w Referacie Działalności Gospodarczej i Zamówień Publicznych”, w terminie do dnia 06 października 2008r., w następujący sposób: 
- osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (Sekretariat);
lub 
- pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto.

c. Miejsce:

Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Dodatkowe informacje pod nr tel.: 089 615-10-64

« powrót do poprzedniej strony