Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.1110-3/2008Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.1110-3/2008Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Działalności Gospodarczej i Zamówień Publicznych
Data udostępnienia: 2008-09-23
Ogłoszono dnia: 2008-09-23 przez Joanna Godlewska
Termin składania dokumentów: 2008-10-06 00:00:00
Nr ogłoszenia: Og.1110-3/2008
Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe o specjalności administracja, prawo, prawo europejskie lub zamówienia publiczne;
2. Umiejętność korzystania z przepisów prawa, umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku;
3. Znajomość podstawowych aktów prawnych określających zasady funkcjonowania samorządu;
4. Podstawowa znajomość przepisów o zamówieniach publicznych;
5. Umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole
6. Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego w stopniu dobrym oraz innych technicznych urządzeń biurowych;
7. Mile widziany staż pracy w Urzędzie.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość obsługi komputera w zakresie oprogramowania graficznego (Corel Draw, Adobe Photo Shop, itp.), podstawowa znajomość w zakresie tworzenia stron internetowych;
2. Sumienność, sprawność, kreatywność, wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. W zakresie realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych:
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prawidłowego uruchomienia i przeprowadzenia procedur przetargowych,
- uruchamianie procedur związanych z przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- przygotowywanie wszelkich dokumentów niezbędnych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- prowadzenie teczek rzeczowych dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, według jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- przechowywanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi,
- przestrzeganie zasad udzielania zamówień publicznych
2. Współdziałanie w zakresie realizacji zadań wynikających z przepisów o transporcie drogowym.
3. Pomoc w realizacji zadań wynikających z przepisów regulujących prowadzenie działalności gospodarczej na terenie Gminy Dobre Miasto.
4. W zakresie prowadzenia projektów współfinansowanych przez UE i inne źródła zewnętrzne:
- sporządzanie i przygotowywanie materiałów służących promocji projektów współfinansowanych przez UE i inne źródła zewnętrzne, zgodnie zasadami wynikającymi z danego programu operacyjnego lub funduszu
5. Opracowywanie ocen, analiz, zestawień, sprawozdań, informacji z zakresu zadań należących do referatu DGZ.
6. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej.
7. Wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonego.
Zadania okresowe:
1. Przygotowywanie prezentacji multimedialnych na potrzeby urzędu.
2. Obsługa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w ramach działalności urzędu.
3. Zbieranie i opracowywanie materiałów, dotyczących aktualnych wydarzeń w Gminie Dobre Miasto w celu prezentacji na stronach internetowych.
V. Wymagane dokumenty:
→ formularz zgłoszenia - do pobrania
→ list motywacyjny
→ kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie
→ kserokopie świadectw pracy
→ kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
→ oryginał kwestionariusza osobowego - do pobrania
→ oryginał zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem wystawione przez lekarza medycyny pracy
→ kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. zamówień publicznych w Referacie Działalności Gospodarczej i Zamówień Publicznych”, w terminie do dnia 06 października 2008r., w następujący sposób:
- osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (Sekretariat);
lub
- pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Dodatkowe informacje pod nr tel.: 089 615-10-64