ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.2.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.2.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: pracownik ds. księgowości budżetowej

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Budżetu i Gospodarki Finansowej

Data udostępnienia: 2016-10-19

Ogłoszono dnia: 2016-10-19 przez Joanna Godlewska

Termin składania dokumentów: 2016-10-31 16:00:00

Nr ogłoszenia: Og.210.2.2016

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, administracja,
  7. staż pracy w księgowości budżetowej,
  8. znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ustawy o finansach publicznych,  kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o rachunkowości ( w szczególności rachunkowości budżetowej), prawa podatkowego, egzekucji administracyjnej i samorządowej,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office, księgowość budżetowa, PUMA – moduł Finanse i Księgowość,
  2. ukończone kursy lub  szkolenia  o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku,
  3. predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych w księgach jednostki budżetowej;
  2. prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki budżetowej – przy użyciu komputera w układzie szczegółowej klasyfikacji budżetowej;
  3. bieżące uzgadnianie zapisów i rozliczeń sald kont syntetycznych i analitycznych;
  4. sporządzanie sprawozdań jednostki budżetowej;
  5. sporządzanie wydruków ksiąg rachunkowych oraz zestawienia obrotów i sald księgi głównej oraz sald kont ksiąg pomocniczych;
  6. bieżące ewidencjonowanie i rozliczanie kosztów inwestycji;
  7. klasyfikacja i bieżąca ewidencja wydatków strukturalnych;
  8. bieżące ewidencjonowanie i uzgadnianie z księgami inwentarzowymi stanu księgowego środków trwałych i naliczonego umorzenia;
  9. ewidencja zaangażowania wydatków budżetowych;
 
Pełny zakres zadań Referatu Budżetu i Gospodarki Finansowej  określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
  1. Pełny wymiar czasu pracy
  2. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
  3. Normy czasu pracy:
                a) dobowa – 8 godzin,
                b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od  
                poniedziałku do  piątku.
  1. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
                - poniedziałek – 800 – 1600,
                - wtorek – czwartek – 730 - 1530,
                - piątek – 700 – 1500
  1. Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
  2. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6 %

V. Wymagane dokumenty:

  1. Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
  7. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne oraz że kandydat nie był karany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  8. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
  9. w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  10. kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej;
  11. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-10-31 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na  stanowisko pracownika ds. księgowości budżetowej
w terminie do  31 października 2016 r.
 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul.Warszawska 14.
 
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
  2. Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
  3. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
  4.  Zawarcie umowy z wybranym kandydatem nastąpi do dnia 02.01.2017 r. Brak możliwości zawarcia przez kandydata umowy o pracę w tym  terminie, jest jednoznaczny z jego rezygnacją z podjęcia zatrudnienia na stanowisku objętym  konkursem.
  5.  Dodatkowe informacje pod nr tel.:  (89) 61-51-064.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Godlewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-10-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Godlewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-10-19 14:43:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Głowala
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-10-19 14:56:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-11-14 12:48:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1733 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony