ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.3.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.3.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor - gminny energetyk

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski

Data udostępnienia: 2016-11-02

Ogłoszono dnia: 2016-11-02 przez Joanna Godlewska

Termin składania dokumentów: 2016-11-18 15:00:00

Nr ogłoszenia: Og.210.3.2016

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania za przestępstwo umyślne,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. wykształcenie  wyższe magisterskie lub inżynierskie o kierunku energetyka,
  7. co najmniej 3 lata stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej trzy lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  8. znajomość sektora energetycznego,
  9. ukończone kursy lub  szkolenia  o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności ustawy prawo energetyczne, ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
  2. możliwość podjęcia pracy od 2 stycznia 2017 r.
  3. bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
  4. predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Opracowywanie i aktualizacja projektu założeń do planu zaopatrzenia gminy w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
  2. Oszacowanie zasobów własnych i przygotowanie projektu lokalnego planu energetycznego z uwzględnieniem energii ze źródeł odnawialnych,
  3. Opiniowanie opracowywanych przez JST dokumentów oraz opracowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie efektywności energetycznej,
  4. Prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia energetycznego oraz oświetlenia gminy,
  5. Analiza zużycia  energii elektrycznej i poboru mocy w obiektach gminnych i oświetleniu ulicznym celem poprawy efektywności energetycznej,
  6. Analiza umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu,
  7. Zapewnienie prawidłowego doboru taryfy oraz optymalizacja zużycia energii elektrycznej, gazu i ciepła we wszystkich obiektach gminnych,
  8. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów o przyłączenie umowy sprzedaży paliw i energii elektrycznej, umowy przesyłowej,
  9. Udział w organizacji przetargów na dostawę energii,
  10. Opiniowanie projektów energetycznych,
  11. Promocja i wdrażanie odnawialnych źródeł energii,
  12. Bieżąca współpraca z przedsiębiorstwami energetycznymi na terenie gminy,
  13. Informowanie o możliwych źródłach wsparcia inwestycji w obszarze edukacji ekologicznej oraz odnawialnych źródeł energii,
  14. Analiza i pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania przedsięwzięć na rzecz poprawy efektywności energetycznej,
  15. Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań o realizacji programów i przedsięwzięć na rzecz poprawy efektywności energetycznej,
  16. Dokonywanie rozliczeń środków zapisanych w budżecie Gminy na oświetlenie, dotacji i pozostałych zewnętrznych środków wydatkowanych na realizację zadań z zakresu poprawy efektywności energetycznej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Pełny wymiar czasu pracy
  2. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
  3. Normy czasu pracy:
                a) dobowa – 8 godzin,
                b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od   
                poniedziałku do  piątku.
  1. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
                - poniedziałek – 800 – 1600,
                - wtorek – czwartek – 730 - 1530,
                - piątek – 700 – 1500
  1. Praca biurowa wymagająca pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  2. Praca związana z kontaktami bezpośrednimi i telefonicznymi z klientem,
  3. Stanowisko nie jest przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6 %

V. Wymagane dokumenty:

  1. Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
  7. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
  8. w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  9. kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej;
  10. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-11-18 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul.Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul.Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na  stanowisko podinspektora - gminnego energetyka  w terminie do dnia 18 listopada 2016  roku
 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul.Warszawska 14.
 
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
 
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście

VII. Informacje dodatkowe:

1.  Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
2.  Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
3.  Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
4.  Dodatkowe informacje pod nr tel.:  (89) 61-51-064.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Godlewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Godlewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-02 13:00:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Głowala
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-02 13:43:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-11-28 15:22:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1872 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony