Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.3.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.3.2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: podinspektor - gminny energetyk
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miejski
Data udostępnienia: 2016-11-02
Ogłoszono dnia: 2016-11-02 przez Joanna Godlewska
Termin składania dokumentów: 2016-11-18 15:00:00
Nr ogłoszenia: Og.210.3.2016
Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie o kierunku energetyka,
- co najmniej 3 lata stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej trzy lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
- znajomość sektora energetycznego,
- ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności ustawy prawo energetyczne, ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- możliwość podjęcia pracy od 2 stycznia 2017 r.
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
- predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Opracowywanie i aktualizacja projektu założeń do planu zaopatrzenia gminy w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
- Oszacowanie zasobów własnych i przygotowanie projektu lokalnego planu energetycznego z uwzględnieniem energii ze źródeł odnawialnych,
- Opiniowanie opracowywanych przez JST dokumentów oraz opracowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie efektywności energetycznej,
- Prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia energetycznego oraz oświetlenia gminy,
- Analiza zużycia energii elektrycznej i poboru mocy w obiektach gminnych i oświetleniu ulicznym celem poprawy efektywności energetycznej,
- Analiza umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu,
- Zapewnienie prawidłowego doboru taryfy oraz optymalizacja zużycia energii elektrycznej, gazu i ciepła we wszystkich obiektach gminnych,
- Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów o przyłączenie umowy sprzedaży paliw i energii elektrycznej, umowy przesyłowej,
- Udział w organizacji przetargów na dostawę energii,
- Opiniowanie projektów energetycznych,
- Promocja i wdrażanie odnawialnych źródeł energii,
- Bieżąca współpraca z przedsiębiorstwami energetycznymi na terenie gminy,
- Informowanie o możliwych źródłach wsparcia inwestycji w obszarze edukacji ekologicznej oraz odnawialnych źródeł energii,
- Analiza i pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania przedsięwzięć na rzecz poprawy efektywności energetycznej,
- Sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań o realizacji programów i przedsięwzięć na rzecz poprawy efektywności energetycznej,
- Dokonywanie rozliczeń środków zapisanych w budżecie Gminy na oświetlenie, dotacji i pozostałych zewnętrznych środków wydatkowanych na realizację zadań z zakresu poprawy efektywności energetycznej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Pełny wymiar czasu pracy
- Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
- Normy czasu pracy:
a) dobowa – 8 godzin,
b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od
poniedziałku do piątku.
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
- poniedziałek – 800 – 1600,
- wtorek – czwartek – 730 - 1530,
- piątek – 700 – 1500
- Praca biurowa wymagająca pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- Praca związana z kontaktami bezpośrednimi i telefonicznymi z klientem,
- Stanowisko nie jest przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
mniej niż 6 %
V. Wymagane dokumenty:
- Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania
- list motywacyjny;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-11-18 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul.Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul.Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora - gminnego energetyka w terminie do dnia 18 listopada 2016 roku
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul.Warszawska 14.
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
VII. Informacje dodatkowe:
1. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
2. Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
3. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
4. Dodatkowe informacje pod nr tel.: (89) 61-51-064.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Godlewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-11-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Godlewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-11-02 13:00:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Maciej Głowala |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-11-02 13:43:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Maciej Głowala |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-11-28 15:22:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1872 raz(y) |