Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.1.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.1.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych
Data udostępnienia: 2017-03-22
Ogłoszono dnia: 2017-03-22 przez Joanna Godlewska
Termin składania dokumentów: 2017-04-03 16:00:00
Nr ogłoszenia: Og.210.1.2017
Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- staż pracy na stanowisku związanym z oświatą,
- znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących zasady funkcjonowania samorządu gminnego oraz umiejętność ich interpretacji i stosowania,
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania oświaty oraz umiejętność ich interpretacji i stosowania,
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Instrukcji Kancelaryjnej,
- dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Microsoft Office,
- znajomość Systemu Informacji Oświatowej.
b. Wymagania dodatkowe:
- ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku objętym konkursem,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazu informacji,
- predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, kultura osobista).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem zadań Gminy, jako organu prowadzącego gminne placówki oświatowe, w tym:
- realizacja zadań związanych z opieką nad dziećmi do lat trzech,
- opracowywanie projektu sieci i granic obwodów publicznych szkół i przedszkoli,
- prowadzenie spraw związanych z zakładaniem, przekształcaniem i likwidowaniem gminnych jednostek oświatowych,
- prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem ocen pracy dyrektorów gminnych jednostek oświatowych,
- wykonywanie zadań związanych z awansem zawodowym nauczycieli,
- opracowywanie planu doskonalenia zawodowego nauczycieli,
- przygotowywanie do zatwierdzenia arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli,
- prowadzenie spraw związanych z organizowaniem nauczania indywidualnego, zajęć dodatkowych z zakresu pomocy psychologiczno – pedagogicznej,
- prowadzenie sprawozdawczości z realizacji zadań oświatowych gminy,
- prowadzenie i obsługa Systemu Informacji Oświatowej,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązku szkolnego i obowiązku nauki,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją pomocy rzeczowej dla uczniów,
- prowadzenie spraw związanych z kontrolą organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży prowadzonego na terenie gminy,
- wykonywanie zadań związanych z refundacją kosztów zatrudniania młodocianych pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem bezpłatnego transportu dzieci i młodzieży do szkół podstawowych i gimnazjów oraz transportu uczniów niepełnosprawnych do placówek wychowawczych spoza terenu gminy,
- prowadzenie spraw związanych nadaniem szkole imienia, sztandaru, godła oraz ceremoniału,
- współpraca z niepublicznymi placówkami oświatowymi działającymi na terenie gminy, w tym m.in.: prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji, oraz prowadzenie rejestru niepublicznych jednostek oświatowych.
Pełny zakres zadań Referatu Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.dobremiasto.com.pl/23/Regulamin_organizacyjny/
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Zgodnie z art. 13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na stanowisku objętym konkursem, tj.
1. Pełny wymiar czasu pracy.
2. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
3. Normy czasu pracy:
- dobowa – 8 godzin,
- tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od poniedziałku do piątku.
4. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
- poniedziałek – 800 – 1600,
- wtorek – czwartek – 730 - 1530,
- piątek – 700 – 1500
5. Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
6. Praca związana z kontaktami bezpośrednimi i telefonicznymi z klientem,
7. Stanowisko nie jest przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
mniej niż 6 %
V. Wymagane dokumenty:
- Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania
- list motywacyjny;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-04-03 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych”.
w terminie do 3 kwietnia 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście.
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną. .
- Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15 Urzędu Miejskiego.
- Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (0-89) 61-51-064 lub e-mail: j.godlewska@dobremiasto.com.pl
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Godlewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-03-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Godlewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-03-22 14:51:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Maciej Głowala |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-03-22 14:52:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Maciej Głowala |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-04-20 13:45:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1744 raz(y) |