ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.1.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.1.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych

Data udostępnienia: 2017-03-22

Ogłoszono dnia: 2017-03-22 przez Joanna Godlewska

Termin składania dokumentów: 2017-04-03 16:00:00

Nr ogłoszenia: Og.210.1.2017

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania za przestępstwo umyślne,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe,
  6. staż pracy na stanowisku związanym z oświatą,
  7. znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących zasady funkcjonowania samorządu  gminnego oraz umiejętność ich interpretacji i stosowania,
  8. znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania oświaty oraz umiejętność ich interpretacji i stosowania,
  9. znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Instrukcji Kancelaryjnej,
  10. dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Microsoft Office,
  11. znajomość Systemu Informacji Oświatowej.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku objętym konkursem,
  2. umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
  3. umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazu informacji,
  4. predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, kultura osobista).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem zadań Gminy, jako organu prowadzącego gminne placówki oświatowe, w tym:
  1. realizacja zadań związanych z opieką nad dziećmi do lat trzech,
  2. opracowywanie projektu sieci i granic obwodów publicznych szkół i przedszkoli,
  3. prowadzenie spraw związanych z zakładaniem, przekształcaniem i likwidowaniem gminnych jednostek oświatowych,
  4. prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem ocen pracy dyrektorów gminnych jednostek oświatowych,
  5. wykonywanie zadań związanych z awansem zawodowym nauczycieli,
  6. opracowywanie planu doskonalenia zawodowego nauczycieli,
  7. przygotowywanie do zatwierdzenia arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli,
  8. prowadzenie spraw związanych z organizowaniem nauczania indywidualnego, zajęć dodatkowych z zakresu pomocy psychologiczno – pedagogicznej,
  9. prowadzenie sprawozdawczości z realizacji zadań oświatowych gminy,
  10. prowadzenie i obsługa Systemu Informacji Oświatowej,
  11. prowadzenie spraw związanych z realizacją obowiązku szkolnego i obowiązku nauki,
  12. prowadzenie spraw związanych z realizacją pomocy rzeczowej dla uczniów,
  13. prowadzenie spraw związanych z kontrolą organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży prowadzonego na terenie gminy,
  14. wykonywanie zadań związanych z refundacją kosztów zatrudniania młodocianych pracowników,
  15. prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem bezpłatnego transportu dzieci i młodzieży do szkół podstawowych i gimnazjów oraz transportu uczniów niepełnosprawnych do placówek wychowawczych spoza terenu gminy,
  16. prowadzenie spraw związanych nadaniem szkole imienia, sztandaru, godła oraz ceremoniału,
  17. współpraca z niepublicznymi placówkami oświatowymi działającymi na terenie gminy, w tym m.in.: prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji, oraz prowadzenie rejestru niepublicznych jednostek oświatowych.
 
Pełny zakres zadań Referatu Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.dobremiasto.com.pl/23/Regulamin_organizacyjny/

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zgodnie z art. 13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na stanowisku objętym konkursem, tj.
 
1. Pełny wymiar czasu pracy.
2. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
3. Normy czasu pracy:
  1. dobowa – 8 godzin,
  2. tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od poniedziałku do  piątku.
4. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
                - poniedziałek – 800 – 1600,
                - wtorek – czwartek – 730 - 1530,
                - piątek – 700 – 1500
5. Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
6. Praca związana z kontaktami bezpośrednimi i telefonicznymi z klientem,
7. Stanowisko nie jest przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6 %

V. Wymagane dokumenty:

  1. Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
  7. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
  8. w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  9. kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej;
  10. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-04-03 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych”.
w terminie do 3 kwietnia 2017 r.
 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
 
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną. .
  2. Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15 Urzędu Miejskiego.
  3. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
  4. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.:  (0-89) 61-51-064 lub e-mail: j.godlewska@dobremiasto.com.pl

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Godlewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Godlewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-22 14:51:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Głowala
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-22 14:52:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-20 13:45:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1744 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony