ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.2111.2.2017 Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.2111.2.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik

Miejsce pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrym Mieście

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

Data udostępnienia: 2017-12-20

Ogłoszono dnia: 2017-12-20 przez Joanna Godlewska

Termin składania dokumentów: 2018-01-05 15:00:00

Nr ogłoszenia: Og.2111.2.2017

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie,
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. Niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunkach preferowanych: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia lub nauki o rodzinie, administracja,    
  7. Specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2016 r., poz.930 z późn.zm),
  8. Co najmniej 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej,
  9. Znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych, a w szczególności: ustawy o pomocy społecznej, o Karcie Dużej Rodziny, o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej, o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych i zaliczce alimentacyjnej, o świadczeniach rodzinnych, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych, o rachunkowości, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks pracy, ustawy o ochronie danych osobowych,
  10. Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku Kierownika MOPS,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Znajomość  specyfiki pracy w jednostkach pomocy społecznej,
  2. Odporność  na stres,
  3. Doświadczenie  w kierowaniu jednostką organizacyjną,
  4. Umiejętność  zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność pracy w zespole,
  5. Umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych, w tym decyzji administracyjnych,
  6. Znajomość procedur związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych, w tym unijnych,
  7. Umiejętność  korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych,
  8. Dobra  organizacja pracy, obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność, staranność, dyspozycyjność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność, wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do zakresu czynności Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej należy w szczególności:
  1. Kierowanie działalnością  MOPS i reprezentowanie go na zewnątrz,
  2. Organizowanie pracy ośrodka oraz zapewnienie realizacji zadań na poszczególnych stanowiskach pracy,
  3. Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej ośrodka, sporządzanie planu finansowego ośrodka i przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
  4. Zapewnienie realizacji zadań własnych gminy i zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w zakresie spraw przekazanych ośrodkowi do realizacji,
  5. Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej,
  6. Wykonywanie zadań pracodawcy wobec pracowników ośrodka i nadzór merytoryczny nad ich pracą oraz kontrola prowadzonej dokumentacji,
  7. Składanie radzie gminy sprawozdań z działalności ośrodka oraz informacji o potrzebach w zakresie pomocy społecznej,
  8. Współpraca z organizacjami, instytucjami i środowiskiem lokalnym w zakresie pomocy społecznej,
  9. Sporządzanie analiz, sprawozdań, informacji z działalności, programów i strategii dotyczących działalności MOPS,
  10. Przygotowywanie projektów aktów prawnych oraz innych materiałów i przedkładanie ich Radzie Miejskiej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy – pełny etat,
  2. praca w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrym Mieście, samodzielna, wymagająca dyspozycyjności,
  3. pierwsza umowa  zostanie zawarta  na czas określony,  z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy  na czas nieokreślony.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny wraz z CV,
  2. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
  6. kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu,
  7. inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności, opinie z poprzednich miejsc pracy np. rekomendacje, referencje,
  8. kopia dowodu osobistego,
  9. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie kandydata, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
  11. oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art.31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2017, poz.1311)
  12. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierownika,
  13. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r., poz.922 z późn.zm.)
  14. spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-01-05 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty, w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrym Mieście” należy złożyć osobiście, w godzinach pracy, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (o dochowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto
w terminie do  5 stycznia 2018 r.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Wymagane oświadczenia, list motywacyjny, życiorys oraz kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane.
  2. Dokumenty, które wpłynęły niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem . Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w dwóch etapach.
  4. Osoby, które spełnią wszelkie wymagania formalne, są kwalifikowane do następnego etapu naboru, o czym zostaną poinformowane telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  5. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu   Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej  Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
  6. Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w drodze konkursu zostanie zawarta w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony, z możliwością przedłużenia umowy lub zawarcia jej na czas nieokreślony.
  7. Zawarcie umowy z wybranym kandydatem nastąpi do dnia 31.01.2018 r. r. Brak możliwości zawarcia przez kandydata umowy o pracę w tym  terminie, jest jednoznaczny z jego rezygnacją z podjęcia zatrudnienia na stanowisku objętym  konkursem.
  8. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności oraz aktualne badania lekarskie.
  9. Na każdym etapie konkursu, Burmistrz może unieważnić nabór kandydatów na  stanowisko  objęte konkursem, bez podania przyczyn.
 
Szczegółowe informacje na temat warunków konkursu można uzyskać pod nr tel. /89/ 61-51-064 - osoba do kontaktu Joanna Godlewska – Kierownik Referatu Organizacyjnego.
 
Informacje dotyczące działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrym Mieście można uzyskać  osobiście w siedzibie tymczasowej MOPS Dobre Miasto przy ul. Garnizonowej 20 pod nr tel. /89/ 61-61-270 bądź na stronie Biuletynu Informacji Publicznej MOPS

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Godlewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Godlewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-12-20 14:59:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Głowala
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-12-20 15:04:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-01-24 10:41:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2395 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony