ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Filtr listy informacji

  • Data publikacji (w formacie RRRR-MM-DD)

Lista informacji

Lp Data ogłoszenia Termin składania ofert / wniosków Tytuł zamówienia publicznego Status zamówienia Załączniki
Lp 121
Data ogłoszenia
2015-12-01
Termin składania ofert / wniosków
2015-12-10 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w 2016 roku
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 23 KiB)
  • SIWZ (DOC, 162 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 41 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 29 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 25 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Informacja o przynależności do grupy kapiitałowej (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ doświadczenie zawodowe (DOC, 35.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz sprzętu (DOC, 39 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Standardy dróg (DOC, 37 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 32 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 59 KiB)
  • Załącznik nr 1 do projektu umowy (DOC, 33 KiB)
  • Załącznik nr 2 do projektu umowy (DOCX, 18.8 KiB)
  • Zawiadomienie o zmianie treści ogłoszenia (DOCX, 14.6 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 309.7 KiB)
Lp 122
Data ogłoszenia
2015-11-26
Termin składania ofert / wniosków
2015-12-04 10:15:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Dobre Miasto i jej jednostek organizacyjnych
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 22.8 KiB)
  • SIWZ (DOC, 158 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 46.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 27 KiB)
  • Załącznik nr 4 wykaz dostaw (DOC, 36.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ oświadczenie innego podmiotu (DOC, 28 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ podwykonawcy (DOC, 31.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ oświadczenie o posiadaniu GUD (DOC, 28.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 31.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ wykaz punktów poboru energii (XLS, 56.5 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ wzór umowy (DOC, 317 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 764.1 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 295.2 KiB)
Lp 123
Data ogłoszenia
2015-11-26
Termin składania ofert / wniosków
2015-12-04 09:45:00
Tytuł zamówienia publicznego
Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej w Gminie Dobre Miasto
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 22.9 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOC, 146 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 46.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 27 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Wykaz dostaw (DOC, 36.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu (DOC, 28 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 31.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Oświadczenie o posiadaniu GUD (DOC, 28.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ oświadczenie o przynależności go grupy kapitałowej (DOC, 31.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Wykaz punktów poboru energii (XLSX, 117.8 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 173.5 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 702.4 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 560.6 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 275.2 KiB)
Lp 124
Data ogłoszenia
2015-08-13
Termin składania ofert / wniosków
2015-08-21 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dobre Miasto w okresie od 1.10.2015 r. do 31.12.2016 r.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 27.6 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 81.7 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOCX, 19.9 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 28.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 25.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 26 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 39 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz sprzętu (DOCX, 20.6 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 31 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOCX, 57.5 KiB)
  • Załącznik nr 9a do SIWZ Harmonogram odbioru odpadów - segregowane (DOC, 62.5 KiB)
  • Załącznik nr 9b do SIWZ Harmonogram odbioru odpadów - zmieszane (DOC, 64.5 KiB)
  • Załącznik nr 9c do SIWZ Harmonogram odbioru odpadów - wielkogabarytowe (DOC, 61 KiB)
  • Załącznik Nr 10 do SIWZ Wykaz gospodarstw domowych na terenie miasta Dobre Miasto (DOC, 1 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Wykaz gospodarstw domowych w miejscowościach wiejskich na terenie Gminy (DOC, 1.3 MiB)
  • Załącznik nr 12 do SIWZ Ogólna liczba nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dobre Miasto (DOC, 32 KiB)
  • Załącznik Nr 13 do SIWZ Wykaz administratorów, spółdzielni mieszkaniowych i wspólnot mieszkaniowych (DOC, 170.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do projektu umowy Wykaz osób (DOCX, 17.3 KiB)
  • Załącznik Nr 2a do umowy Harmonogram odbioru odpadów - segregowane (DOC, 63 KiB)
  • Załącznik nr 2b do umowy Harmonogram odbioru odpadów - zmieszane (DOC, 64.5 KiB)
  • Załącznik nr 2c do umowy Harmonogram odbioru odpadów - wielkogabarytowe (DOC, 60.5 KiB)
  • Lokalizacja dróg w Gminie Dobre Miasto (JPG, 516.8 KiB)
  • Lokalizacja miejscowości w Gminie Dobre Miasto (JPG, 190.5 KiB)
  • Lokalizacja ulic w mieście Dobre Miasto (JPG, 5.8 MiB)
  • Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobre Miasto (DOC, 128.5 KiB)
  • Informacja o wyborze (DOC, 35 KiB)
Lp 125
Data ogłoszenia
2015-05-07
Termin składania ofert / wniosków
2015-05-22 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Remont części ulic Kolejowej oraz Zwycięstwa w Dobrym Mieście
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 23.1 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOC, 1.4 MiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 35.5 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 29 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 25 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 28 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 35.5 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób (DOC, 34.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 33 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 110.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa (PDF, 1.1 MiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa (PDF, 711 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa (PDF, 376.7 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa (PDF, 646.1 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa (PDF, 606.4 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa (PDF, 41.1 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (PDF, 1.9 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiar robót (PDF, 172.8 KiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 749.5 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 280.4 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 344.8 KiB)
Lp 126
Data ogłoszenia
2015-04-30
Termin składania ofert / wniosków
2015-05-15 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie zadania inwestycyjnego pn: „Modernizacja wielofunkcyjnego boiska szkolnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście przy ul. Gdańskiej"
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 21.5 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 36 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 29 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 25.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 28.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 35 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób (DOC, 34.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 32.5 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 113.5 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa (PDF, 10.7 MiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Przedmiar robót (PDF, 211.9 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Przedmiar robót (PDF, 211.9 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOC, 1.4 MiB)
  • Wyjaśnienia treści SIWZ (PDF, 671.5 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 310.7 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 484.4 KiB)
Lp 127
Data ogłoszenia
2015-03-30
Termin składania ofert / wniosków
2015-04-14 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Budowa traktu pieszo-jezdnego wraz z odwodnieniem ulicy Gałczyńskiego w Dobrym Mieście
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 21.4 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOC, 1.4 MiB)
  • Załącznik Nr 1 do SIWZ - Oferta (DOC, 35.5 KiB)
  • Załącznik Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie art. 22 (DOC, 29 KiB)
  • Załącznik Nr 3 do SIWZ - oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 25.5 KiB)
  • Załącznik Nr 4 do SIWZ - Informacja grupa kapitałowa (DOC, 28 KiB)
  • Załącznik Nr 5 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 34.5 KiB)
  • Załącznik Nr 6 do SIWZ - Wykaz osób (DOC, 34.5 KiB)
  • Załącznik Nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 32 KiB)
  • Załącznik Nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOC, 110 KiB)
  • Zał. nr 9 Projekt budowlany branża drogowa (PDF, 1.2 MiB)
  • Zał. nr 9 Projekt budowlany branża sanitarna (PDF, 536.7 KiB)
  • Zał. nr 10 Przedmiar robót branża drogowa (PDF, 2 MiB)
  • Zał. nr 10 Przedmiar robót branża sanitarna (PDF, 2.3 MiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 777.4 KiB)
  • Zawiadomienie o zmianie treści SIWZ (PDF, 190.3 KiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Teczniczna (PDF, 891.8 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 520.3 KiB)
Lp 128
Data ogłoszenia
2015-03-11
Termin składania ofert / wniosków
2015-03-19 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu Gminy Dobre Miasto w okresie od 1 kwietnia 2015 r. do 30 września 2015 r.
Status zamówienia
rozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 26.9 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 81.2 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ - Oferta (DOCX, 19.6 KiB)
  • Załącznik Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie art. 22 (DOC, 29 KiB)
  • Załącznik Nr 3 do SIWZ - oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 26 KiB)
  • Załącznik Nr 4 do SIWZ - Informacja grupa kapitałowa (DOC, 28.5 KiB)
  • Załącznik Nr 5 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 39 KiB)
  • Załącznik Nr 6 do SIWZ - Wykaz sprzętu (DOCX, 17.6 KiB)
  • Załącznik Nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 31 KiB)
  • Załącznik Nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOCX, 57.2 KiB)
  • Załącznik Nr 9a do SIWZ Harmonogram odbioru odpadów - segregowane (DOC, 55 KiB)
  • Załącznik nr 9b do SIWZ Harmonogram odbioru odpadów - zmieszane (DOC, 52.5 KiB)
  • Załącznik nr 9c do SIWZ Harmonogram odbioru odpadów - wielkogabarytowe (DOC, 44.5 KiB)
  • Załącznik Nr 10 do SIWZ Wykaz gospodarstw domowych na terenie miasta Dobre Miasto (DOC, 1.1 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Wykaz gospodarstw domowych w miejscowościach wiejskich na terenie Gminy (DOC, 1.3 MiB)
  • Lokalizacja dróg w Gminie Dobre Miasto (JPG, 516.8 KiB)
  • Lokalizacja ulic w mieście Dobre Miasto (JPG, 5.8 MiB)
  • Lokalizacja miejscowości w Gminie Dobre Miasto (JPG, 190.5 KiB)
  • Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobre Miasto (DOC, 128.5 KiB)
  • Załącznik nr 12 do SIWZ Ogólna liczba nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dobre Miasto (DOC, 30.5 KiB)
  • Załącznik Nr 13 do SIWZ Wykaz administratorów, spółdzielni mieszkaniowych i wspólnot mieszkaniowych (DOC, 159 KiB)
  • Załącznik nr 1 do umowy Wykaz osób (DOCX, 17.2 KiB)
  • Załącznik Nr 2a do umowy Harmonogram odbioru odpadów - segregowane (DOC, 55 KiB)
  • Załącznik nr 2b do umowy Harmonogram odbioru odpadów - zmieszane (DOC, 52.5 KiB)
  • Załącznik nr 2c do umowy Harmonogram odbioru odpadów - wielkogabarytowe (DOC, 44.5 KiB)
  • Informacja o wyborze (PDF, 287.9 KiB)
Lp 129
Data ogłoszenia
2015-02-18
Termin składania ofert / wniosków
2015-02-26 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu Gminy Dobre Miasto w okresie od 1 marca do 30 września 2015 r.
Status zamówienia
nierozstrzygnięty
Załączniki
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 27.2 KiB)
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 79.1 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOCX, 19.6 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 29 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 26 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Informacja o przynależności do grupy kapitałowej (DOC, 28 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 39 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz sprzętu (DOCX, 17.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 31 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOCX, 56.7 KiB)
  • Załącznik nr 9a do SIWZ Harmonogram odbioru odpadów - segregowane (DOC, 51 KiB)
  • Załącznik nr 9b do SIWZ Harmonogram odbioru odpadów - zmieszane (DOC, 55 KiB)
  • Załącznik nr 9c do SIWZ Harmonogram odbioru odpadów - wielkogabarytowe (DOC, 51 KiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Wykaz gospodarstw domowych na terenie miasta Dobre Miasto (DOC, 1.1 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Wykaz gospodarstw domowych w miejscowościach wiejskich na terenie Gminy Dobre Miasto1 (DOC, 1.3 MiB)
  • Załącznik nr 12 do SIWZ Ogólna liczba nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dobre Miast2 (DOC, 30.5 KiB)
  • Załącznik nr 13 do SIWZ Wykaz administratorów, spółdzielni mieszkaniowych i wspólnot mieszkaniowych (DOC, 159 KiB)
  • Lokalizacja dróg na terenie Gminy Dobre Miasto (JPG, 516.8 KiB)
  • Lokalizacja ulic w mieście Dobre Miasto (JPG, 5.8 MiB)
  • Lokalizacja miejscowości na terenie Gminy Dobre Miasto (JPG, 190.5 KiB)
  • Regulamin Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Dobre Miasto (DOC, 128.5 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 330.5 KiB)
Lp 130
Data ogłoszenia
2015-01-12
Termin składania ofert / wniosków
2015-01-20 10:00:00
Tytuł zamówienia publicznego
Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu Gminy Dobre Miasto
Status zamówienia
nierozstrzygnięty
Załączniki
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (DOCX, 90.7 KiB)
  • Załącznik nr 1 do SIWZ Oferta (DOC, 33 KiB)
  • Załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie art. 22 (DOC, 28.5 KiB)
  • Załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o wykluczeniu (DOC, 25.5 KiB)
  • Załącznik nr 4 do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa (DOC, 27.5 KiB)
  • Załącznik nr 5 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe (DOC, 39 KiB)
  • Załącznik nr 6 do SIWZ Wykaz sprzętu (DOCX, 17.5 KiB)
  • Załącznik nr 7 do SIWZ Podwykonawcy (DOC, 31 KiB)
  • Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy (DOCX, 58.6 KiB)
  • Załącznik nr 9 do SIWZ Wykaz gospodarstw domowych na terenie miasta Dobre Miasto (DOC, 1.1 MiB)
  • Załącznik nr 10 do SIWZ Wykaz gospodarstw domowych w miejscowościach wiejskich na terenie Gminy Dobre Miasto (DOC, 1.3 MiB)
  • Załącznik nr 11 do SIWZ Ogólna liczba nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dobre Miasto (DOC, 30 KiB)
  • Załącznik nr 12 do SIWZ Wykaz administratorów, spółdzielni mieszkaniowych i wspólnot mieszkaniowych (DOC, 196.5 KiB)
  • Regulamin Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Dobre Miasto (DOC, 128.5 KiB)
  • Lokalizacja ulic w mieście Dobre Miasto (JPG, 5.8 MiB)
  • Lokalizacja dróg na terenie Gminy Dobre Miasto (JPG, 516.8 KiB)
  • Lokalizacja miejscowości na terenie Gminy Dobre Miasto (JPG, 190.5 KiB)
  • Ogłoszenie o zamówieniu (DOCX, 26 KiB)
  • Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF, 342.3 KiB)
  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 392.6 KiB)

Nawigacja między stronami listy informacji