Druki do pobrania
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Druki do pobrania
Referat Budżetu i Gospodarki Finansowej
Druki dla zdarzeń od 1 lipca 2019 r.
Podatek od nieruchomości
INFORMACJA O NIERUCHOMOŚCIACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH (osoby fizyczne) + załączniki
DEKLARACJA NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI (osoby prawne) + załączniki
Podatek rolny
INFORMACJA O GRUNTACH (osoby fizyczne) + załączniki
DEKLARACJA NA PODATEK ROLNY (osoby prawne) + załączniki
Podatek leśny
INFORMACJA O LASACH (osoby fizyczne) + załączniki
DEKLARACJA NA PODATEK LEŚNY (osoby prawne) + załączniki
Druki dla zdarzeń do 30 czerwca 2019 r.
Deklaracja na podatek od nieruchomości.
Informacja w sprawie podatku od nieruchomości.
Deklaracja na podatek od środków transportowych
Załącznik do deklaracji na podatek od środków transportowych
Deklaracja na podatek rolny
Informacja w sprawie podatku rolnego
Deklaracja na podatek leśny
Informacja w sprawie podatku leśnego
Informacja w sprawie podatku od nieruchomości.
Deklaracja na podatek od środków transportowych
Załącznik do deklaracji na podatek od środków transportowych
Deklaracja na podatek rolny
Informacja w sprawie podatku rolnego
Deklaracja na podatek leśny
Informacja w sprawie podatku leśnego
Referat Inwestycji i Nieruchomości
Wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnego.
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości.
Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - udział związany z lokalem
Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - nieruchomość gruntowa
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości.
Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - udział związany z lokalem
Wniosek o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - nieruchomość gruntowa
Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy/o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego gminy miasta Dobre Miasto.
Wniosek na zajęcie pasa drogowego
Wniosek o zaświadczenie o przeznaczeniu w planach zagospodarowania oraz o obszarze rewitalizacji
Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z planu zagospodarowania przestrzennego gminy miasta Dobre Miasto.
Wniosek na zajęcie pasa drogowego
Wniosek o zaświadczenie o przeznaczeniu w planach zagospodarowania oraz o obszarze rewitalizacji
Referat Spraw Obywatelskich
Referat Rozwoju Lokalnego i Funduszy Europejskich
Ewidencja działalności gospodarczej
Transport
Wniosek o wydanie zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób
Wniosek o wydanie zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób
Alkohol - zezwolenia
PROCEDURA, LIMITY, TERMINY, OPŁATY I ZASADY
1. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży / poza miejscem sprzedaży
2. Wniosek o wydanie JEDNORAZOWEGO zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży / poza miejscem sprzedaży
3. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przedsiębiorcy, którego działalność polega na dostarczaniu żywności na imprezy zamknięte organizowane w czasie i miejscu wyznaczonym przez klienta, w oparciu o zawartą z nim umowę na terenie Gminy Dobre Miasto
4. Wniosek o WYPRZEDAŻ posiadanych, zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych
5. Zgłoszenie zmiany
6. Zgłoszenie rezygnacji
7. Wniosek o wydanie duplikatu
8. Wniosek o wydanie ZAŚWIADCZENIA o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
PROCEDURA, LIMITY, TERMINY, OPŁATY I ZASADY
1. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży / poza miejscem sprzedaży
2. Wniosek o wydanie JEDNORAZOWEGO zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży / poza miejscem sprzedaży
3. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przedsiębiorcy, którego działalność polega na dostarczaniu żywności na imprezy zamknięte organizowane w czasie i miejscu wyznaczonym przez klienta, w oparciu o zawartą z nim umowę na terenie Gminy Dobre Miasto
4. Wniosek o WYPRZEDAŻ posiadanych, zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych
5. Zgłoszenie zmiany
6. Zgłoszenie rezygnacji
7. Wniosek o wydanie duplikatu
8. Wniosek o wydanie ZAŚWIADCZENIA o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
9. OŚWIADCZENIE o wartości sprzedaży napojów alkoholowych
10. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
10. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Dobrym Mieście
Monitorowanie utrzymania efektów projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Referat Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych
Awans zawodowy nauczycieli
• Wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego o nadanie stopnia awansu nauczycieli mianowanego
• Wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego o nadanie stopnia awansu nauczycieli mianowanego
Dotacje dla niepublicznych placówek oświatowych
• Informacja miesięczna
• Informacja miesięczna
Dofinansowanie kosztów kształcenia pracowników młodocianych
• Zawiadomienie o zawarciu umowy z pracownikiem młodocianym
• Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
• Oświadczenie o udzielonej pomocy de minimis
• Oświadczenie - brak obowiązku składania sprawozdań finansowych
• Oświadczenie - rzemiosło
• Wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia pracowników młodocianych
• Wykaz udzielonej pomocy de minimis
Rejestr instytucji kultury
• Wniosek o wydanie odpisu z rejestru instytucji kultury
Sprawy mieszkaniowe
• Wniosek o przydział lokalu
• Wniosek o zamianę lokalu
• Wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia pracowników młodocianych
• Wykaz udzielonej pomocy de minimis
Rejestr instytucji kultury
• Wniosek o wydanie odpisu z rejestru instytucji kultury
Sprawy mieszkaniowe
• Wniosek o przydział lokalu
• Wniosek o zamianę lokalu
• Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - zasób mieszkaniowy gminy (załącznik nr 1 do wniosku)
Honorowy Patronat Burmistrza Dobrego Miasta
• Herb
Nagrody i wyróżnienia dla sportowców
Wynajem świetlicy wiejskiej
Program "Dobre Miasto przyjazne Seniorom"
Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Wniosek o o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew.
Wniosek o decyzje środowiskową
Wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną
Wniosek o przyznanie suchej karmy dla bezdomnych kotów
Wniosek o uzyskanie skierowania na zabieg sterylizacji/kastracji/uśpienie ślepych miotów
Wniosek o o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew.
Wniosek o decyzje środowiskową
Wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną
Wniosek o przyznanie suchej karmy dla bezdomnych kotów
Wniosek o uzyskanie skierowania na zabieg sterylizacji/kastracji/uśpienie ślepych miotów
Skierowanie na zabieg sterylizacji/kastracji/uśpienie ślepych miotów
Deklaracja społecznego opiekuna kotów wolno żyjących
Oświadczenie o posiadanym prawie własności urządzeń, o których mowa w art. 49 par. 1 Kodeksu cywilnego
Deklaracja społecznego opiekuna kotów wolno żyjących
Oświadczenie o posiadanym prawie własności urządzeń, o których mowa w art. 49 par. 1 Kodeksu cywilnego
Samodzielne Stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
Referat Organizacyjny
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Maciej Głowala |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-11-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Zenon Połocki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-11-09 12:28:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Magdalena Herman-Więckowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-11-09 12:37:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Arkadiusz Szymakowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-11-28 07:57:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 44115 raz(y) |