ˆ

Druki do pobrania

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Druki do pobrania

Referat Budżetu i Gospodarki Finansowej

Druki dla zdarzeń od 1 lipca 2019 r.
 
Podatek od nieruchomości
INFORMACJA O NIERUCHOMOŚCIACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH (osoby fizyczne) + załączniki
 
DEKLARACJA NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI (osoby prawne) + załączniki
 
Podatek rolny
INFORMACJA O GRUNTACH (osoby fizyczne) + załączniki
 
DEKLARACJA NA PODATEK ROLNY (osoby prawne) + załączniki
 
Podatek leśny
INFORMACJA O LASACH (osoby fizyczne) + załączniki
 
DEKLARACJA NA PODATEK LEŚNY (osoby prawne) + załączniki
 
Druki dla zdarzeń do 30 czerwca 2019 r.
 

Referat Inwestycji i Nieruchomości

 

Referat Spraw Obywatelskich

Referat Rozwoju Lokalnego i Funduszy Europejskich

Ewidencja działalności gospodarczej

Transport
 
Alkohol - zezwolenia

PROCEDURA, LIMITY, TERMINY, OPŁATY I ZASADY


1. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży / poza miejscem sprzedaży
2. Wniosek o wydanie JEDNORAZOWEGO zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży / poza miejscem sprzedaży
3. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przedsiębiorcy, którego działalność polega na dostarczaniu żywności na imprezy zamknięte organizowane w czasie i miejscu wyznaczonym przez klienta, w oparciu o zawartą z nim umowę na terenie Gminy Dobre Miasto
4. Wniosek o WYPRZEDAŻ posiadanych, zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych
5. Zgłoszenie zmiany
6. Zgłoszenie rezygnacji
7. Wniosek o wydanie duplikatu
8. Wniosek o wydanie ZAŚWIADCZENIA o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
9. OŚWIADCZENIE o wartości sprzedaży napojów alkoholowych
10. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych 
 
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Dobrym Mieście
Organizacje pozarządowe
1. Sprawozdanie z realizacji zadania publicznego (dot. umów zawartych w wyniku otwartych konkursów ofert ogłoszonych 19.12.2018r. i 19.02.2019r.)
 
8. ANKIETA - zgłoszenie, wykreślenie lub aktualizacja danych w BAZIEorganizacji pozarządowych
przeznaczona dla organizacji zainteresowanych wymianą informacji i współpracą z Gminą Dobre Miasto
 
 
 

Referat Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych

 
Dotacje dla niepublicznych placówek oświatowych
Informacja miesięczna

Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej

Samodzielne Stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maciej Głowala
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-11-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Iwanek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-11-09 12:28:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Głowala
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-11-09 12:37:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-25 13:10:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
35947 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »