ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ochrona środowiska

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Nowe stawki opłat za odpady komunalne od 1 stycznia 2022 r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

UWAGA MIESZKAŃCY I WŁAŚCICIELE NIERUCHOMOŚCI W GMINIE DOBRE MIASTO!!!!!
 
Od 1 stycznia 2022r. będą obowiązywały nowe stawki opłat dla nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Dobre Miasto.
 
Zgodnie z Uchwałą Nr XLVII/298/2021 z dnia 18 listopada 2021r. stawka opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi z nieruchomości zamieszkałych od 1 stycznia 2022r. będzie wynosić 29 zł/osobę/miesiąc.
W przypadku właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi, którzy kompostują bioodpady w przydomowych kompostownikach, mogą zostać zwolnieni z części opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w wysokości
2 zł od jednego mieszkańca na miesiąc, jedynie po uprzednim złożeniu nowej deklaracji uwzględniającej pojemność kompostownika. Deklaracja dostępna jest pod adresem : http://bip.dobremiasto.com.pl/system/pobierz.php?id=13179
 
WAŻNE!!! Właściciele nieruchomości na których nie nastąpiła zmiana mająca wpływ na wysokość miesięcznej opłaty, nie są zobowiązani do złożenia nowej deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
 
Właściciele nieruchomości niezamieszkałych (sklepy, zakłady usługowe i produkcyjne, przedsiębiorstwa, instytucje oświaty i zdrowia, urzędy itd.) zobowiązani są do złożenia nowych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w których muszą zadeklarować: odpowiednią ilość, pojemność worków/pojemników dla każdej z 5 frakcji odpadów (plastik, szkło, papier, bio i zmieszane) oraz częstotliwość odbioru odpadów. Należy pamiętać, iż odpady segregowane odbierane są 2 razy w miesiącu na terenach gminy, natomiast odpady zmieszane 4 razy na terenie miasta i 2 razy na terenach wiejskich.
Nowy wzór deklaracji dla NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH dostępny jest pod adresem: https://bip.dobremiasto.com.pl/system/pobierz.php?id=14323
 
            Zgodnie z ww. uchwała, stawki opłat od 1 stycznia 2022r. dla nieruchomości niezamieszkałych będą wynosić:
  1. w wysokości 10 zł za jednorazowy odbiór pojemnika/worka o pojemności 60 l;
  2. w wysokości 20 zł za jednorazowy odbiór pojemnika/worka o pojemności 120 l;
  3. w wysokości 40 zł za jednorazowy odbiór pojemnika/worka o pojemności 240 l;
  4. w wysokości 183 zł za jednorazowy odbiór pojemnika/worka o pojemności 1100 l;
 
Nowe deklaracje dla nieruchomości niezamieszkałych należy składać od 1 stycznia do 30 marca 2022r.
 
Więcej szczegółowych informacji pod nr tel. 89 616 36 08 lub 89 615 10 56
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Kowara
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-12 12:18:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marta Gębicka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-12 12:19:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-30 12:02:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1257 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

AZBEST 2016 - ogłoszenie dotyczące naboru wniosków

Akapit nr 1 - brak tytułu

UWAGA – AZBEST !!!
 
W związku z ogłoszonym konkursem przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie na dofinansowanie działań unieszkodliwienia odpadów i wyrobów zawierających azbest
informujemy, że do dnia 10.03.2016 r.
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
będzie przyjmował Państwa wnioski o dotację.
 
 
Dotacja obejmuje trzy zadania:
1. demontaż i zabezpieczenie pokrycia dachowego lub innych wyrobów zawierających azbest;
2. transport odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki do miejsca unieszkodliwienia;
3. unieszkodliwienie poprzez składowanie odpadu niebezpiecznego na składowisku.
 
W roku bieżącym przedmiotowe wnioski mogą składać: osoby fizyczne, rolnicy, stowarzyszenia, spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, rodzinne ogrody działkowe będące we władaniu Polskiego Związku Działkowców, jednostki samorządu terytorialnego i Skarb Państwa, kościoły i związki wyznaniowe oraz jednostki sektora finansów publicznych będące gminnymi lub powiatowymi osobami prawnymi, spółki prawa cywilnego i handlowego.
 
Szczegółowe informacje dotyczące dofinansowania w ramach zadania „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dobre Miasto” oraz druki wniosku otrzymają Państwo od pani Eweliny Stefanik – inspektora Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, pod nr tel. 89 616 36 08, mailowo: lub w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej przy ul. Warszawskiej 7, pokój nr 3.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewelina Stefanik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-01-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewelina Stefanik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-01-29 09:18:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ewelina Stefanik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-01-29 09:20:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewelina Stefanik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-01-29 10:20:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1210 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »