Co i jak załatwić - lista wydziałów
Lista informacji
- Stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych ›
- Referat Organizacyjny ›
- Referat Spraw Obywatelskich ›
Kierownik: Patrycja Bujwid
Siedziba:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto pok. 2, 3, 5,Zakres spraw i zadań do realizacji:
OD 2013 ROKU UŁATWIENIA W KWESTIACH MELDUNKOWYCH1/ Formalności związane z obowiązkiem meldunkowym można dopełnić w urzędzie przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie pisemnej.Oznacza to, że ustanowiony przez nas pełnomocnik będzie mógł nas m.in. zarówno zameldować, jak i wymeldować z miejsca pobytu stałego oraz z miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące.2/ Możliwości ,,automatycznego” wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące podczas zameldowania w nowym miejscu pobytutj. nie musimy zgłaszać się do jednego urzędu w celu wymeldowania się, a następnie w drugim urzędzie załatwić sprawę zameldowania, załatwimy to podczas jednej wizyty w urzędzie.3/ Przy dopełnieniu obowiązku meldunkowego zwolnieni jesteśmy od zgłaszania informacji o wykształceniu, obowiązku wojskowym oraz od przedkładania wojskowego dokumentu tożsamości tj. książeczki wojskowej.
4/ Termin na realizację obowiązku meldunkowego został wydłużony z 4 na 30 dni oraz zostały zniesione sankcje karne dla obywateli polskich, obywateli Unii Europejskiej, obywateli państw EFTA-stron EOG oraz obywateli Konfederacji Szwajcarskiej za niedopełnienie obowiązku meldunkowego.
5/ Wydłużony został okres wyjazdów zagranicznych podlegającycj zgłoszeniu z 3 do 6 miesięcy,tj. osoba wyjeżdżająca za granicę na okres dłuższy niż 6 miesięcy obowiązana jest zgłosić swój wyjazd w urzędziePonadto, od 1 stycznia 2013 roku zniesiony został:
- obowiązek zameldowania obywateli polskich, obywateli Unii Europejskiej, obywateli EFTA-stron EOG oraz obywateli Konfederacji Szwajcarskiej na pobyt czasowy nieprzekraczający 3 miesięcy
- obowiązek meldunkowy wczasowiczów i turystów
- obowiązek właścicieli, sołtysów, dozorców, administratorów domów oraz zakładów pracy do weryfikowania wypełniania obowiązku meldunkowego przez mieszkańców lub pracownikówZniesienie obowiązku meldunkowego przewiduje się z dniem 1 stycznia 2016 roku.Telefon kontaktowy:
89 616-12-12, 89 615-10-59, 89 616-14-18Godziny urzędowania:
pon. 8.00-16.00 wt-czw. 7.30-15.30 pt. 7.00-15.00- Wydanie dowodu osobistego
- Zgromadzenie publiczne
- Wymeldowanie z pobytu stałego
- Wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego w drodze decyzji administracyjnej
- Zameldowanie cudzoziemców na pobyt stały lub czasowy
- Zameldowanie na pobyt czasowy
- Zameldowanie na pobyt stały
- Udostępnianie danych osobowych na wniosek o udostępnianie danych
- Wymeldowanie z pobytu czasowego
- Urząd Stanu Cywilnego ›
- Referat Rozwoju Lokalnego i Funduszy Europejskich ›
- Referat Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych ›
- Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej ›
- Referat Budżetu i Gospodarki Finansowej ›
- Referat Inwestycji i Nieruchomości ›