Podatki i opłaty lokalne
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Burmistrz Dobrego Miasta informuje
Informacja ogłoszona dnia 2013-01-03 14:21:34 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Od 1 stycznia 2022 roku:
- Uchwała nr XLVII/297/2021 Eady Miejskiej w Dobrym Mieście z dnia 18 listopada 2021 r. przewiduje między innymi możliwość opodatkowania budynków związanych z działalnością gospodarczą o powierzchni nie przekraczającej 200 m2 , za wyjątkiem powierzchni zajętej na cele sprzedaży detalicznej wyrobów farmaceutycznych i medycznych stawką podatku w wysokości 16,50 zł od 1m2 powierzchni użytkowej.
Do 31 grudnia 2021 roku:
- Uchwała Nr XLIX/304/2017 Rady Miejskiej w Dobrym Mieście z dnia 22 listopada 2017 r. przewiduje między innymi możliwość opodatkowania budynków związanych z działalnością gospodarczą o powierzchni nie przekraczającej 200 m2 , za wyjątkiem powierzchni zajętej na cele sprzedaży detalicznej wyrobów farmaceutycznych i medycznych stawką podatku w wysokości 13,37 zł od 1m2 powierzchni użytkowej.
Podmiot ubiegający się o zastosowanie wyżej wymienionej preferencyjnej stawki zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów:
1. Informacji o nieruchomościach o obiektach budowalnych wraz z załącznikami.
2. Zaświadczeń o pomocy de minimis, jakie otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat, albo oświadczenia o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie.
3. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, wynikający z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010r. w sprawie zakresu informacji przedstawionych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis zmieniony Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 października 2014 r. (Dz. U. Nr 53 poz. 311 ze zmianami)
Konieczność złożenia dokumentów wymienionych w pkt 2 – 4 wynika z ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 59, poz.404-ze zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis zmieniony Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 października 2014 r. (Dz. U. Nr 53, poz.311-ze zm.)
Podmiot, który nie przedłoży do dnia 31 stycznia ww. dokumentów, stawka preferencyjna będzie obowiązywała od miesiąca następującego po miesiącu, w którym podmiot złoży powyższe dokumenty.
Potrzebne formularze są udostępnione w Referacie Podatków i Opłat, w pokoju nr 25, bądź dostępne na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego.
Bliższych informacji można uzyskać pod numerem telefonu: 89-61-61-279
Formularze do pobrania:
- informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych wraz z załącznikami: - formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- oświadczenie o nie otrzymaniu pomocy de minimis
1. Informacji o nieruchomościach o obiektach budowalnych wraz z załącznikami.
2. Zaświadczeń o pomocy de minimis, jakie otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat, albo oświadczenia o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie.
3. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, wynikający z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010r. w sprawie zakresu informacji przedstawionych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis zmieniony Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 października 2014 r. (Dz. U. Nr 53 poz. 311 ze zmianami)
Konieczność złożenia dokumentów wymienionych w pkt 2 – 4 wynika z ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 59, poz.404-ze zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis zmieniony Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 października 2014 r. (Dz. U. Nr 53, poz.311-ze zm.)
Podmiot, który nie przedłoży do dnia 31 stycznia ww. dokumentów, stawka preferencyjna będzie obowiązywała od miesiąca następującego po miesiącu, w którym podmiot złoży powyższe dokumenty.
Potrzebne formularze są udostępnione w Referacie Podatków i Opłat, w pokoju nr 25, bądź dostępne na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego.
Bliższych informacji można uzyskać pod numerem telefonu: 89-61-61-279
Formularze do pobrania:
- informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych wraz z załącznikami: - formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- oświadczenie o nie otrzymaniu pomocy de minimis
Jarosław Kowalski
(-) Burmistrz Dobrego Miasta
(-) Burmistrz Dobrego Miasta
Pobierz dane XML Burmistrz Dobrego Miasta informuje Drukuj informację Burmistrz Dobrego Miasta informuje
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Hanna Autuch |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-01-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Hanna Autuch |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-01-03 14:17:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Maciej Głowala |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-01-03 14:21:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Maciej Głowala |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-12-28 14:22:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2899 raz(y) |