ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Drukuj informacjęSprawa: Ustalenie numeru porządkowego budynku

Szczegóły informacji

Ustalenie numeru porządkowego budynku

Wydział: Wieloosobowe Stanowisko ds. Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa

Ogłoszono dnia: 2008-08-05 10:24:54

Termin załatwienia

Wydanie stosownego zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku

Miejsce załatwienia

pok. 6

Telefon kontaktowy

89 61 61 924, 89 61 51 058

Miejsce odbioru

Urząd Miejski w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14 11-040 Dobre Miasto pok. 6

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek

a) wniosek o ustalenie numeru porządkowego budynku (druk do pobrania)
b) wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości (druk do pobrania) - opłata skarbowa w pokoju nr 26 w Urzędzie Miejskim w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej – Obsługa Kasowa

Podstawa prawna

art. 47a-47b ustawy z dnia 17 maja 1989r. –Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz.520)
Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów ( Dz.U. z 2012r. Nr 23, poz. 125 ).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyla informację: Alina Najmowicz Data wytworzenia informacji: 2008-08-05 10:24:50
Osoba, która odpowiada za treść: Alina Najmowicz Data wprowadzenia do BIP 2008-08-05 10:24:50
Wprowadził informację do BIP: Maciej Głowala Data udostępnienia informacji: 2008-08-05 10:24:54
Osoba, która zmieniła informację: Maciej Głowala Data ostatniej zmiany: 2015-05-11 15:38:14
Artykuł był wyświetlony: 1593 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu