Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.3.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.3.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pracownik w Referacie Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych
Data udostępnienia: 2018-06-19
Ogłoszono dnia: 2018-06-19 przez Joanna Godlewska
Termin składania dokumentów: 2018-07-09 16:00:00
Nr ogłoszenia: Og.210.3.2018
Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku (preferowane: administracyjne, prawnicze, ekonomiczne, zarządzanie nieruchomościami)
- co najmniej 3-letni staż pracy, preferowany na stanowiskach związanych z prowadzeniem spraw mieszkaniowych.
- znajomość obowiązujących na stanowisku przepisów prawa w zakresie: ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, ustawy o własności lokali, ustawy
o dodatkach mieszkaniowych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw. - dobra znajomość obsługi komputera, pakietu biurowego Microsoft Office oraz urządzeń biurowych.
b. Wymagania dodatkowe:
- ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku objętym konkursem,
- umiejętność planowania i samodzielnej organizacji pracy,
- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,
- predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, kultura osobista).,
- prawo jazdy kat.B
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Organizowanie i koordynowanie współpracy ze Społeczną Komisją Mieszkaniową na etapie opiniowania wniosków osób ubiegających się o wynajem lokalu z mieszkaniowego zasobu gminy.
- Przygotowanie projektu listy i listy osób zakwalifikowanych do wynajmu lokali z mieszkaniowego zasobu gminy.
- Współdziałanie z administratorem gminnego zasobu mieszkaniowego, odnośnie zawierania umów z osobami na wynajem lokali mieszkalnych i socjalnych.
- Prowadzenie spraw z zakresu ustalania stawek czynszu za najem gminnych lokali mieszkalnych.
- Przygotowanie i kompletowanie dokumentów do wniosków dotyczących wzajemnej wymiany mieszkań.
- Prowadzenie spraw związanych z wyrokami o eksmisję - przydział lokali socjalnych.
- Przygotowywanie i prowadzenie spraw w zakresie czynszu regulowanego za wynajem lokali mieszkalnych.
- Współdziałanie z administratorami gminnych lokali komunalnych.
- Współdziałanie ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałami gminy w zakresie zarządu nieruchomością wspólną.
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem ulg w spłacaniu należności pieniężnych przypadających gminie, do których nie stosuje się przepisów ustawy Ordynacja podatkowa.
- Realizacja zadań z zakresu wykonywania przez skazanych kary ograniczenia wolności i prac społecznie użytecznych.
- Współpraca w zakresie zadań wykonywanych przez jednostki pomocy społecznej oraz jednostki działające w obszarze ochrony i profilaktyki zdrowia.
- Wykonywanie zadań związanych z realizacją zdrowotnych programów profilaktycznych
Pełny zakres zadań Referatu Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.dobremiasto.com.pl/23/Regulamin_organizacyjny/
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Zgodnie z art. 13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na stanowisku objętym konkursem, tj.
- Pełny wymiar czasu pracy.
- Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
- Normy czasu pracy:
- dobowa – 8 godzin,
- tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od poniedziałku do piątku.
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
- poniedziałek – 800 – 1600,
- wtorek – czwartek – 730 - 1530,
- piątek – 700 – 1500
- Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
- Praca związana z kontaktami bezpośrednimi i telefonicznymi z klientem,
- Stanowisko znajduje się na II piętrze budynku Urzędu i nie jest przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania;
- list motywacyjny;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- własnoręcznie podpisaną klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego – do pobrania;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-07-09 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracownika w Referacie Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych”.
w terminie do 9 lipca 2018 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście.
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni o jej terminie w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną. .
- Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15 Urzędu Miejskiego.
- Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (0-89) 61-51-064 lub e-mail: j.godlewska@dobremiasto.com.pl