ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.2111.3.2020 Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.2111.3.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor

Miejsce pracy: Ośrodek Sportu i Rekreacji

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Ośrodek Sportu i Rekreacji

Data udostępnienia: 2020-08-11

Ogłoszono dnia: 2020-08-11

Termin składania dokumentów: 2020-08-24 15:00:00

Nr ogłoszenia: Og.2111.3.2020

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Dyrektorem Ośrodka Sportu i Rekreacji może być osoba, która:
  1. posiada obywatelstwo polskie,
  2. posiada wykształcenie wyższe (preferowane o kierunku kultura fizyczna, zarządzanie i marketing, ekonomia),
  3. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na przedmiotowym stanowisku,
  4. posiada co najmniej 5-letni staż pracy,
  5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym,
  6. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  7. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. posiada nieposzlakowaną opinię
b. Wymagania dodatkowe:
  1. przedstawienie pisemnej koncepcji funkcjonowania Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dobrym Mieście, w oparciu o cele i zadania jednostki określone w Statucie Ośrodka Sportu i Rekreacji, nadanym uchwałą XLV/306/2013 Rady Miejskiej w Dobrym Mieście z dnia 18 lipca 2013 r. z późn.zm.
  2. znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie jednostki samorządu terytorialnego w tym, w szczególności ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych,
  3. znajomość regulacji prawnych dotyczących zasad działania jednostki budżetowej zawartych w ustawie o finansach publicznych,
  4. znajomość przepisów prawa określających organizowanie i prowadzenie działalności z zakresu kultury fizycznej i sportu,
  5. umiejętność pracy w zespole oraz zarządzanie zespołem pracowników,
  6. umiejętności marketingowo- promocyjne,
  7. komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność, kreatywność, odpowiedzialność, konsekwencja w działaniu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kierowanie bieżącą działalnością jednostki oraz reprezentowanie jej na zewnątrz,
  2. realizacja i nadzór nad właściwym wykonywaniem zadań jednostki,
  3. odpowiedzialność za całość gospodarki finansowej jednostki,
  4. proponowanie kierunków rozwoju jednostki i inicjowanie działań w tym kierunku,
  5. nadzór nad właściwym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników, w tym wykonywanie czynności wynikających z prawa pracy,
  6. zapewnienie przestrzegania w jednostce  prawa, porządku i dyscypliny pracy,
  7. prowadzenie działalności jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  8. właściwe zarządzanie i utrzymanie obiektów, urządzeń oraz terenów sportowych i rekreacyjnych stanowiących bazę sportowo – rekreacyjną Jednostki,
  9. realizowanie zadań i obowiązków nałożonych na kierowników jednostek właściwymi przepisami prawa,
  10. odpowiedzialność za podejmowane decyzje i wydawane rozstrzygnięcia,
  11. stała współpraca z podmiotami, instytucjami i organami działającymi na terenie gminy Dobre Miasto w zakresie kultury fizycznej, sportu, turystyki i rekreacji,
  12. wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza Dobrego Miasta niewykraczających poza działalność statutową OSiR.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy – pełny etat,
  2. praca w siedzibie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dobrym Mieście, samodzielna, wymagająca dyspozycyjności, ze względu na lokalizację obiektów bazy sportowo – rekreacyjnej wymagająca wyjazdów w teren.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania,
  4. pisemna koncepcja funkcjonowania Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dobrym Mieście,
  5.  kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
  7. kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy,
  8. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
  10. oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  11. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku dyrektora,
  12. własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna wraz z oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego - do pobrania

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-08-24 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływy do Urzędu) na adres: Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Dyrektora OSiR w Dobrym Mieście”
w terminie do  24 sierpnia 2020 roku.
 
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego , po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Wymagane oświadczenia, list motywacyjny wraz z koncepcją funkcjonowania Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dobrym Mieście muszą być własnoręcznie podpisane.
  2. Dokumenty, które wpłynęły niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa. Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w dwóch etapach.
  4. Osoby, które spełnią wszelkie wymagania formalne, są kwalifikowane do następnego etapu naboru, o czym zostaną poinformowane telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  5. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście na okres trzech miesięcy.
  6. Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w drodze konkursu zostanie zawarta w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony, z możliwością przedłużenia umowy lub zawarcia jej na czas nieokreślony.
  7. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany zostanie do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
  8. Na każdym etapie konkursu, Burmistrz może unieważnić nabór kandydatów na nowe stanowisko urzędnicze, bez podania przyczyn.
 
      
Informacje na temat warunków konkursu można uzyskać pod nr tel. /89/ 61-61-459 – osoba do kontaktu Joanna Godlewska – Kierownik Referatu Organizacyjnego.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-08-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Godlewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-08-11 14:08:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Głowala
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-08-11 14:36:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Arkadiusz Szymakowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-09-03 11:52:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1320 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony