ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr Informacji o Środowisku

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1/2017Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1/2017

Szczegóły informacji

1/2017

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez Wioletta Włodarska

Zakres przedmiotowy: Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi wojewódzkiej nr 593 na odcinku Międzylesie - Orzechowo na odcinku drogi od km 29+160,00 do km 32+351,00

Data złożenia: 2017-10-09

Dane wnioskodawcy: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie

Wyszczególnienie załączników do wniosku: 1. Karta Informacyjna Przedsięwzięcia; 2. Wypis i wyrys z ewidencji gruntów;
 

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrego Miasta

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 2/2017, 3/2017

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 3/2019, 2/2017, 3/2017

« powrót do poprzedniej strony