Rejestr zmian
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 20/2022Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 20/2022Szczegóły informacji
20/2022
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Typ: Formularz A
Zakres przedmiotowy: Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie budynków handlowo-usługowych wraz z towarzyszącymi budowlami, urządzeniami budowlanymi i obiektami małej architektury oraz drogą wewnętrzną zlokalizowanych przy ul. Wojska Polskiego wraz z kanalizacją deszczową, obręb 2 miasta Dobre Miasto
Data złożenia: 2022-09-12
Dane wnioskodawcy: BOX1 Sp. z o.o.
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrego Miasta
Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 2/2023
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 2/2023