ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 20/2022Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 20/2022

Szczegóły informacji

20/2022

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie budynków handlowo-usługowych wraz z towarzyszącymi budowlami, urządzeniami budowlanymi i obiektami małej architektury oraz drogą wewnętrzną zlokalizowanych przy ul. Wojska Polskiego wraz z kanalizacją deszczową, obręb 2 miasta Dobre Miasto

Data złożenia: 2022-09-12

Dane wnioskodawcy: BOX1 Sp. z o.o.

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrego Miasta

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 2/2023

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 2/2023

« powrót do poprzedniej strony