ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 18/2023Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 18/2023

Szczegóły informacji

18/2023

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. Budowa farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części dz. nr 272/10 w obrębie Podleśna, gm. Dobre Miasto

Data złożenia: 2023-09-28

Dane wnioskodawcy: PCWO Energy Projekt Sp. z o.o.

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrego Miasta

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 2/2024, 1/2024

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 2/2024, 1/2024, 26/2022, 17/2022, 26/2021, 16/2021

« powrót do poprzedniej strony