Rejestr zmian
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 5/2024Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 5/2024Szczegóły informacji
5/2024
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Typ: Formularz A
Zakres przedmiotowy: Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie instalacji OZE o łącznej powierzchni zabudowy do 6,2 ha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i elektromagnetyczną na działkach ew. nr 2/7 i 9/7 ob. Podleśna, gm. Dobre Miasto
Data złożenia: 2024-03-15
Dane wnioskodawcy: Green Capital S.A.
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrego Miasta
Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 6/2022, 3/2022, 28/2021, 29/2021, 17/2021, 15/2021, 8/2021, 3/2021, 31/2020, 26/2020