ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 1/2020Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 1/2020

Szczegóły informacji

1/2020

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na Poprawie bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 51 na odcinku Smolajny-Kosyń

Data złożenia: 2020-02-06

Dane wnioskodawcy: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad o. Olsztyn

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrego Miasta

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 13/2020

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 13/2020

« powrót do poprzedniej strony