Rejestr zmian
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 11/2020Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 11/2020Szczegóły informacji
11/2020
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Typ: Formularz A
Zakres przedmiotowy: Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą z możliwością dzielenia na etapy budowania w całości na terenie nieruchomości położonej w m. Nowa Wieś Mała, gm. Dobre Miasto
Data złożenia: 2020-05-21
Dane wnioskodawcy: osoba fizyczna
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrego Miasta
Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 22/2020
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 21/2020, 22/2020, 16/2020, 9/2022, 10/2020