ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 14/2021Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 14/2021

Szczegóły informacji

14/2021

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na modernizacji hali produkcyjnej z budynkiem biurowo-socjalnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Zakładu DFM Sp. z o.o. poprzez wdrożenie procesu termicznego przekształcania odpadów oraz powierzchniowej obróbki metali w m. Dobre Miasto , przy ul. Olsztyńskiej 28

Data złożenia: 2021-08-25

Dane wnioskodawcy: DFM SP. z o.o.

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrego Miasta

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 4/2022

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 4/2022

« powrót do poprzedniej strony