Rejestr zmian
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 14/2021Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 14/2021Szczegóły informacji
14/2021
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Typ: Formularz A
Zakres przedmiotowy: Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na modernizacji hali produkcyjnej z budynkiem biurowo-socjalnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Zakładu DFM Sp. z o.o. poprzez wdrożenie procesu termicznego przekształcania odpadów oraz powierzchniowej obróbki metali w m. Dobre Miasto , przy ul. Olsztyńskiej 28
Data złożenia: 2021-08-25
Dane wnioskodawcy: DFM SP. z o.o.
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrego Miasta
Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 4/2022
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 4/2022