ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 15/2021Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 15/2021

Szczegóły informacji

15/2021

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz B

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy decyzji: Postanowienie o stwierdzeniu konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz obowiązek sporządzenia raportu o oddziaływaniu dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 5MW i powierzchni zabudowy do 4,946 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działki nr nr 217/3, obręb Głotowo, gm. Dobre Miasto

Znak sprawy: SK.6220.1.2021.MM

Data wydania: 2021-08-27

Nazwa organu, który wydał decyzję/postanowienie: Burmistrz Dobrego Miasta

Nazwa podmiotu którego dotyczy decyzja: Green Capital S.A.

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 5/2024, 6/2022, 3/2022, 28/2021, 29/2021, 17/2021, 8/2021, 3/2021, 31/2020, 26/2020

« powrót do poprzedniej strony