ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 14/2018Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 14/2018

Szczegóły informacji

14/2018

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez Marta Złotucha

Zakres przedmiotowy: Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy 1 MW i wysokości do 3 m, zlokalizowanej na działce o nr ew. 37 obręb 21 Kabikiejmy, gmina Dobre Miasto, powiat olsztyński, województwo warmińsko-mazurskie.

Data złożenia: 2018-11-20

Dane wnioskodawcy: Agroplus Sp. z o. o.

Wyszczególnienie załączników do wniosku: Karta informacyjna przedsięwzięcia.  Wypis z rejestru gruntów.  Mapa ewidencyjna. 

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrego Miasta

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

« powrót do poprzedniej strony