Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.1110-2/2010Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.1110-2/2010Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi w Referacie Rozwoju Lokalnego i Funduszy Europejskich (umowa na zastępstwo)
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Rozwoju Lokalnego i Funduszy Europejskich
Data udostępnienia: 2010-05-12
Ogłoszono dnia: 2010-05-12 przez Joanna Godlewska
Termin składania dokumentów: 2010-05-18 00:00:00
Nr ogłoszenia: Og.1110-2/2010
Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
2. Doskonalenie zawodowe:
• kursy i szkolenia z zakresu pozyskiwania środków unijnych
3. Umiejętności zawodowe:
• Umiejętność korzystania z przepisów prawa,
• umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego w stopniu dobrym oraz innych technicznych urządzeń biurowych,
• umiejętności analityczne,
• umiejętność pracy w zespole,
• umiejętność wyszukiwania i wykorzystywania informacji
4. Predyspozycje osobowościowe: sumienność, sprawność, kreatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
2. prowadzenie bazy organizacji pozarządowych
3. opracowywanie dokumentów związanych z realizowaniem współpracy z organizacjami pozarządowymi
4. poszukiwanie i pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację projektów nieinwestycyjnych oraz prowadzenie i rozliczanie projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych
5. realizacja zdań związanych z działaniami na rzecz rozwoju obszarów wiejskich Gminy Dobre Miasto, w tym przygotowywanie i koordynacja opracowywania dokumentów strategicznych rozwoju obszarów wiejskich.
V. Wymagane dokumenty:
2. CV
3. List motywacyjny.
4. Kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie.
5. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, w tym, m.in.: kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach, kserokopie świadectw pracy, kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej.
6. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Skazanych ).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi w Referacie Rozwoju Lokalnego i Funduszy Europejskich Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście”
w terminie do dnia 18 maja 2010r. (wtorek) w następujący sposób:
- osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (Sekretariat);
lub
- pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto
VII. Informacje dodatkowe:
UWAGA:
Wymagane dokumenty : list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych / dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. /”.
Informacje dotyczące naboru umieszczone będą na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul.Warszawska 14
Spośród kandydatów, którzy złożyli komplet dokumentów w wymaganym terminie zostaną wyłonione osoby, z którymi zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
O wynikach postępowania zostaną powiadomieni wszyscy kandydaci, po zakończeniu postępowania konkursowego.
Dodatkowa informacja : zatrudnienie na czas określony w ramach umowy na zastępstwo.