ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.5.2018 Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.5.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Rozwoju Lokalnego i Funduszy Europejskich

Data udostępnienia: 2018-12-05

Ogłoszono dnia: 2018-12-05 przez Joanna Godlewska

Termin składania dokumentów: 2018-12-17 16:00:00

Nr ogłoszenia: Og.210.5.2018

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku urzędniczym,
  6. co najmniej 3 letni staż pracy albo wykonywanie przez, co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  7. znajomość podstawowych zasad postępowania administracyjnego,
  8. znajomość regulacji prawnych z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego,
  9. znajomość przepisów prawa o zamówieniach publicznych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o swobodzie działalności gospodarczej,
  10. wiedza na temat krajowych i zagranicznych źródeł finansowania (programy, fundusze),
  11. doświadczenie w przygotowywaniu, realizacji i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków UE,
  12. umiejętności analityczne,
  13. umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  14. umiejętność planowania i organizacji własnej pracy oraz kierowania zespołem pracowników,
  15. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego, poczty elektronicznej, Internetu oraz urządzeń biurowych
b. Wymagania dodatkowe:
  1. ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku,
  2. dyspozycyjność,
  3. samodzielność, terminowość, sumienność, odpowiedzialność za powierzone zadania,
  4.  kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kierowanie pracą podległego referatu,
  2. uruchamianie procedur związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
  3. nadzór nad realizacją umów zawartych z wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  4. kontrola zgodności wydatków w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
  5. bieżące monitorowanie możliwości pozyskania środków finansowych przez gminę, jej jednostki, ngo’s i osoby fizyczne z krajowych i zagranicznych funduszy,
  6. nadzorowanie przygotowywania, realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE i innych źródeł zewnętrznych,
  7. opracowywanie strategicznych dokumentów programowych Gminy wymaganych na etapie aplikowania o środki zewnętrzne,
  8. nadzorowanie spraw z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  9. opracowywanie i wdrażanie planów, programów, strategii rozwoju społeczno – gospodarczego Gminy,
  10. współpraca z organizacjami skupiającymi przedsiębiorców,
  11. realizowanie polityki rozwoju lokalnego Gminy, 
  12. podejmowanie działań mających na celu promowanie atrakcyjności inwestycyjnej Gminy,
  13. nadzór nad wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz zezwoleń na wykonywanie transportu drogowego,
  14. nadzorowanie funkcjonowania targowiska miejskiego,
  15. nadzór nad obsługą Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej,
  16. nadzór nad wykonywaniem zadań związanych z przynależnością Gminy do Sieci Miast Cittaslow,
  17. nadzór nad wykonywaniem zadań związanych z nawiązywaniem i koordynowaniem współpracy gminy z partnerami krajowymi i zagranicznymi,
  18. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
 
Pełny zakres zadań Referatu Rozwoju Lokalnego i Funduszy Europejskich określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
  1. Pełny wymiar czasu pracy
  2. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
  3. Normy czasu pracy:
            a) dobowa – 8 godzin,
            b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od   
                poniedziałku do  piątku.
  1. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
            - poniedziałek – 800 – 1600,
            - wtorek – czwartek – 730 - 1530,
            - piątek – 700 – 1500
  1. Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
  2. Praca związana z kontaktami bezpośrednimi i telefonicznymi z klientem,
  3. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy). Stanowisko pracy nie jest przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

więcej niż 6 %

V. Wymagane dokumenty:

  1. formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania;
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
  7. własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
  8. w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  9. kopie posiadanych opinii pracodawców dotyczących dotychczasowej pracy zawodowej;
  10. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  11. własnoręcznie podpisaną klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego – do pobrania;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-12-17 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko Kierownika Referatu Rozwoju Lokalnego i Funduszy Europejskich”
w terminie do 17 grudnia 2018 r.
 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
 
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
  2. Oferty odrzucone zostaną odesłane, bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
  3. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
  4. Dodatkowe informacje pod nr tel.: 89 61 51 064.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony