ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.8.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.8.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. Promocji, Turystyki i Stosunków Międzynarodowych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Stanowisko ds. Promocji, Turystyki i Stosunków Międzynarodowych

Data udostępnienia: 2018-12-15

Ogłoszono dnia: 2018-12-15 przez Joanna Godlewska

Termin składania dokumentów: 2018-12-28 15:00:00

Nr ogłoszenia: Og.210.8.2018

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku urzędniczym,
  6. co najmniej 3 letni staż pracy albo wykonywanie przez, co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  7. znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących zasady funkcjonowania samorządu oraz umiejętność ich interpretacji i stosowania,
  8. znajomość języka obcego (angielski, niemiecki),
  9. znajomość obsługi komputera w zakresie oprogramowania graficznego np. Corel Photo-Paint,
  10. podstawowa znajomość w zakresie prowadzenia stron internetowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność sprawnej organizacji pracy i skutecznego komunikowania się,
  2. poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
  3. kreatywność, systematyczność, obowiązkowość,
  4. umiejętność redagowania tekstów,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw z zakresu promocji Gminy, w tym, m.in:
  • organizowanie i koordynowanie wydarzeń o charakterze promocyjnym i turystycznym, realizowanych przez urząd,
  • prowadzenie gminnego kalendarz imprez,
  • Organizowanie i udział w targach , wystawach, przedsięwzięciach promujących gminę,
  • współpraca z podmiotami, instytucjami, organizacjami społecznymi, przedsiębiorcami w zakresie promocji gminy,
  • poszukiwanie możliwości rozpowszechniania wiedzy o Dobrym Mieście za pomocą Internetu,
  • projektowanie i zlecanie wykonania materiałów promocyjnych,
  1. Prowadzenie spraw z zakresu turystyki, w tym, m.in.:
  • współpraca z podmiotami, instytucjami, organizacjami społecznymi, przedsiębiorcami w zakresie obsługi ruchu turystycznego na terenie gminy,
  • prowadzenie informacji dotyczącej bazy noclegowej, gospodarstw agroturystycznych i podmiotów obsługujących ruch turystyczny na terenie gminy, oraz obiektów infrastruktury turystycznej,
  • organizowanie informacji turystycznej.
  1. Wykonywanie zadań związanych z przynależnością Gminy do Sieci Miast Cittaslow.
  2. Nawiązywanie i koordynowanie współpracy gminy z partnerami krajowymi i zagranicznymi.

Pełny zakres zadań stanowiska ds. Promocji, Turystyki i Stosunków Międzynarodowych określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
  1. Pełny wymiar czasu pracy
  2. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
  3. Normy czasu pracy:
            a) dobowa – 8 godzin,
            b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od   
                poniedziałku do  piątku.
  1. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
            - poniedziałek – 800 – 1600,
            - wtorek – czwartek – 730 - 1530,
            - piątek – 700 – 1500
  1. Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
  2. Praca związana z kontaktami bezpośrednimi i telefonicznymi z klientem,
  3. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy). Stanowisko pracy nie jest przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6 %

V. Wymagane dokumenty:

  1. formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania;
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
  7. własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
  8. w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  9. kopie posiadanych opinii pracodawców dotyczących dotychczasowej pracy zawodowej;
  10. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  11. własnoręcznie podpisaną klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego – do pobrania;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-12-28 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko ds. Promocji, Turystyki i Stosunków Międzynarodowych”  
w terminie do 28 grudnia 2018 r.
 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
 
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
  2. Oferty odrzucone zostaną odesłane, bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
  3. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
  4. Dodatkowe informacje pod nr tel.: 89 61 51 064.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony