Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.7.2018 Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.7.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Inwestycji i Nieruchomości
Data udostępnienia: 2018-12-15
Ogłoszono dnia: 2018-12-15 przez Joanna Godlewska
Termin składania dokumentów: 2018-12-28 15:00:00
Nr ogłoszenia: Og.210.7.2018
Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku urzędniczym,
- co najmniej 3 letni staż pracy albo wykonywanie przez, co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
- Znajomość przepisów ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo o ruchu drogowym,
- Znajomość przepisów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego,
- Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
- Znajomość ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o własności lokali, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
- Znajomość regulacji prawnych z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego,
- Znajomość przepisów prawa o zamówieniach publicznych,
- Znajomość regulacji prawnych z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego
- Znajomość procedur i regulacji prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań;
b. Wymagania dodatkowe:
- ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku,
- umiejętność planowania i organizacji własnej pracy oraz kierowania zespołem pracowników,
- dyspozycyjność,
- samodzielność, terminowość, sumienność, odpowiedzialność za powierzone zadania,
- kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Nadzór nad prawidłową działalnością referatu, w tym zapewnienie właściwej i terminowej realizacji prowadzonych spraw;
- Prowadzenie spraw z zakresu planowania zagospodarowania przestrzennego, w tym, m.in:
- przeprowadzanie procedury opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- przygotowywanie wypisów i wyrysów,
- wydawanie zaświadczeń,
- prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Prowadzenie spraw z zakresu drogownictwa, w tym, m.in.:
- prowadzenie spraw związanych z oznakowaniem dróg i ulic,
- realizacja zadań związanych z oświetleniem dróg, ulic, mostów, placów, chodników,
- kontrola stanu technicznego ulic, mostów, placów, chodników,
- organizowanie i nadzór nad funkcjonowaniem parkingów miejskich,
- Prowadzenie spraw z zakresu inwestycji, w tym, m.in.:
- Planowanie, organizowanie, prowadzenie, nadzorowanie, kontrolowanie i rozliczanie inwestycji gminnych,
- Nadzorowanie opracowywania dokumentacji projektowo-kosztorysowych dotyczących inwestycji gminnych,
- Uczestnictwo w opracowywaniu dokumentów planistycznych i koncepcyjnych dotyczących budownictwa komunalnego,
- Przygotowywanie dokumentacji na inwestycje i kontrola nad realizacją inwestycji,
- Sporządzanie opinii, wycen, szacunków kosztów dotyczących robót budowlanych,
- Współpraca z odpowiednimi organami i instytucjami w zakresie budownictwa,
- Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami i rolnictwa, w tym, m.in.:
- Tworzenie gminnego zasobu nieruchomości,
- Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości,
- Przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,
- Wykonywanie zadań związanych z podziałami i rozgraniczeniami nieruchomości,
- Ustanawianie zakresu i warunków użytkowania, najmu, dzierżawy, użyczenia, zarządu nieruchomości,
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Pełny zakres zadań Referatu Inwestycji i Nieruchomości określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
- Pełny wymiar czasu pracy
- Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
- Normy czasu pracy:
a) dobowa – 8 godzin,
b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od
poniedziałku do piątku.
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
- poniedziałek – 800 – 1600,
- wtorek – czwartek – 730 - 1530,
- piątek – 700 – 1500
- Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
- Praca związana z kontaktami bezpośrednimi i telefonicznymi z klientem,
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy). Stanowisko pracy nie jest przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
mniej niż 6 %
V. Wymagane dokumenty:
- formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania;
- list motywacyjny;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- kopie posiadanych opinii pracodawców dotyczących dotychczasowej pracy zawodowej;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- własnoręcznie podpisaną klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego – do pobrania;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-12-28 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Referatu Inwestycji i Nieruchomości”
w terminie do 28 grudnia 2018 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
- Oferty odrzucone zostaną odesłane, bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
- Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
- Dodatkowe informacje pod nr tel.: 89 61 51 064.