ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.7.2018 Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.7.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Inwestycji i Nieruchomości

Data udostępnienia: 2018-12-15

Ogłoszono dnia: 2018-12-15 przez Joanna Godlewska

Termin składania dokumentów: 2018-12-28 15:00:00

Nr ogłoszenia: Og.210.7.2018

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku urzędniczym,
  6. co najmniej 3 letni staż pracy albo wykonywanie przez, co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  7. Znajomość przepisów ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo o ruchu drogowym,
  8. Znajomość przepisów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego,
  9. Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
  10. Znajomość ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o własności lokali, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
  11. Znajomość regulacji prawnych z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego,
  12. Znajomość przepisów prawa o zamówieniach publicznych,
  13. Znajomość regulacji prawnych z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego
  14. Znajomość procedur i regulacji prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań;
b. Wymagania dodatkowe:
  1. ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku,
  2. umiejętność planowania i organizacji własnej pracy oraz kierowania zespołem pracowników,
  3. dyspozycyjność,
  4. samodzielność, terminowość, sumienność, odpowiedzialność za powierzone zadania,
  5.  kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Nadzór nad prawidłową działalnością referatu, w tym zapewnienie właściwej i terminowej realizacji prowadzonych spraw;
  2. Prowadzenie spraw z zakresu planowania zagospodarowania przestrzennego, w tym, m.in:
  • przeprowadzanie procedury opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  • przygotowywanie wypisów i wyrysów,
  • wydawanie zaświadczeń,
  •  prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  1. Prowadzenie spraw z zakresu drogownictwa, w tym, m.in.:
  • prowadzenie spraw związanych z oznakowaniem dróg i ulic,
  • realizacja zadań związanych z oświetleniem dróg, ulic, mostów, placów, chodników,
  • kontrola stanu technicznego ulic, mostów, placów, chodników,
  • organizowanie i nadzór nad funkcjonowaniem parkingów miejskich,
  1. Prowadzenie spraw z zakresu inwestycji, w tym, m.in.:
  • Planowanie, organizowanie, prowadzenie, nadzorowanie, kontrolowanie i rozliczanie inwestycji gminnych,
  • Nadzorowanie opracowywania dokumentacji projektowo-kosztorysowych dotyczących inwestycji gminnych,
  • Uczestnictwo w opracowywaniu dokumentów planistycznych i koncepcyjnych dotyczących budownictwa komunalnego,
  • Przygotowywanie dokumentacji na inwestycje i kontrola nad realizacją inwestycji,
  • Sporządzanie opinii, wycen, szacunków kosztów dotyczących robót budowlanych,
  • Współpraca z odpowiednimi organami i instytucjami w zakresie budownictwa,
  1. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami i rolnictwa, w tym, m.in.:
  • Tworzenie gminnego zasobu nieruchomości,
  • Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości,
  • Przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
  • Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,
  • Wykonywanie zadań związanych z podziałami i rozgraniczeniami nieruchomości,
  • Ustanawianie zakresu i warunków użytkowania, najmu, dzierżawy, użyczenia, zarządu nieruchomości,
  1. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
 
Pełny zakres zadań Referatu Inwestycji i Nieruchomości określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
  1. Pełny wymiar czasu pracy
  2. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
  3. Normy czasu pracy:
            a) dobowa – 8 godzin,
            b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od   
                poniedziałku do  piątku.
  1. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
            - poniedziałek – 800 – 1600,
            - wtorek – czwartek – 730 - 1530,
            - piątek – 700 – 1500
  1. Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
  2. Praca związana z kontaktami bezpośrednimi i telefonicznymi z klientem,
  3. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy). Stanowisko pracy nie jest przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6 %

V. Wymagane dokumenty:

  1. formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania;
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
  7. własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
  8. w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  9. kopie posiadanych opinii pracodawców dotyczących dotychczasowej pracy zawodowej;
  10. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  11. własnoręcznie podpisaną klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego – do pobrania;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-12-28 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na  stanowisko Kierownika Referatu Inwestycji i Nieruchomości”  
w terminie do 28 grudnia 2018 r.
 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
 
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
  2. Oferty odrzucone zostaną odesłane, bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
  3. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
  4. Dodatkowe informacje pod nr tel.: 89 61 51 064.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony