ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.0050.17.2019.JGDrukuj informację Ogłoszenie numer: Og.0050.17.2019.JG

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Piotraszewie

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Środowiskowy Dom Samopomocy

Data udostępnienia: 2019-01-23

Ogłoszono dnia: 2019-01-23 przez Joanna Godlewska

Termin składania dokumentów: 2019-02-06 15:30:00

Nr ogłoszenia: Og.0050.17.2019.JG

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kierownikiem Środowiskowego Domu Samopomocy może być osoba, która:
  1. posiada obywatelstwo polskie,
  2. posiada ukończone studia wyższe, na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy, np.: pedagogika, pedagogika specjalna,  psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie, polityka społeczna,
  3. posiada specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ustawy z 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
  4. posiada co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letni staż w pomocy społecznej,
  5. posiada co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
  6. posiada stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Piotraszewie
  7. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  8. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. nie była karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  10. nieposzlakowana opinia,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy o pomocy społecznej, przepisów wykonawczych w zakresie funkcjonowania środowiskowych domów samopomocy, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, przepisów prawa pracy, przepisów dotyczących samorządu gminnego i finansów publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy prawo zamówień publicznych,
  2. znajomość regulacji prawnych dotyczących zasad działania jednostki budżetowej zawartych w ustawie o finansach publicznych,
  3. znajomość specyfiki pracy w jednostkach pomocy społecznej,
  4. odporność na stres,
  5. doświadczenie w kierowaniu jednostką organizacyjną,
  6. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
  7. umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych,
  8. dobra organizacja pracy, obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność, staranność, dyspozycyjność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do zakresu czynności Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Piotraszewie należy w szczególności:
  1. organizowanie i nadzorowanie pracy ŚDS,
  2. dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez ŚDS, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników,
  3. kierowanie  pracą i właściwym funkcjonowaniem ŚDS,
  4. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników zatrudnionych w ŚDS,
  5. przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych ŚDS,
  6. nadzorowanie spraw bhp i ochrony przeciwpożarowej,
  7. współpraca z innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań ŚDS,
  8. wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza Dobrego Miasta

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy 7Niebo w Piotraszewie, Piotraszewo 7, 11-040 Dobre Miasto,  
  2. praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, wymagająca współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
  3. praca związana z kontaktami bezpośrednimi i telefonicznymi z klientem zewnętrznym oraz pracownikami jednostek organizacyjnych Gminy,
  4. praca samodzielna, wymagająca dyspozycyjności,
  5. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście w miesiącu grudniu wynosił mniej niż  6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania,
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
  6. kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu,
  7. inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności, opinie z poprzednich miejsc pracy np. rekomendacje, referencje,
  8. kopia dowodu osobistego,
  9. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
  11. oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem  pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  12. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierownika,
  13. własnoręcznie podpisaną klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego – do pobrania;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-02-06 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko Kierownika ŚDS w Piotraszewie”
w terminie do  6 lutego 2019 roku
 
Kwestionariusz osobowy oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronach
BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Wymagane oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane.
  2. Dokumenty, które wpłynęły niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem . Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w dwóch etapach.
  4. Osoby, które spełnią wszelkie wymagania formalne, są kwalifikowane do następnego etapu naboru, o czym zostaną poinformowane telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  5. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznejoraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
  6. Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w drodze konkursu zostanie zawarta w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony, z możliwością przedłużenia umowy lub zawarcia jej na czas nieokreślony.
  7. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności oraz aktualne badania lekarskie.
  8. Na każdym etapie konkursu, Burmistrz może unieważnić nabór kandydatów na nowe stanowisko  urzędnicze, bez podania przyczyn.
  9. Dodatkowe informacje pod nr tel. /89/ 61-51-064
« powrót do poprzedniej strony