Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.0050.17.2019.JGDrukuj informację Ogłoszenie numer: Og.0050.17.2019.JGSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Piotraszewie
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Środowiskowy Dom Samopomocy
Data udostępnienia: 2019-01-23
Ogłoszono dnia: 2019-01-23 przez Joanna Godlewska
Termin składania dokumentów: 2019-02-06 15:30:00
Nr ogłoszenia: Og.0050.17.2019.JG
Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Kierownikiem Środowiskowego Domu Samopomocy może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie,
- posiada ukończone studia wyższe, na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy, np.: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie, polityka społeczna,
- posiada specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ustawy z 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
- posiada co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letni staż w pomocy społecznej,
- posiada co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
- posiada stan zdrowia umożliwiający wykonywanie pracy na stanowisku Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Piotraszewie
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nie była karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- nieposzlakowana opinia,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy o pomocy społecznej, przepisów wykonawczych w zakresie funkcjonowania środowiskowych domów samopomocy, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, przepisów prawa pracy, przepisów dotyczących samorządu gminnego i finansów publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy prawo zamówień publicznych,
- znajomość regulacji prawnych dotyczących zasad działania jednostki budżetowej zawartych w ustawie o finansach publicznych,
- znajomość specyfiki pracy w jednostkach pomocy społecznej,
- odporność na stres,
- doświadczenie w kierowaniu jednostką organizacyjną,
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
- umiejętność korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych,
- dobra organizacja pracy, obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność, staranność, dyspozycyjność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu czynności Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Piotraszewie należy w szczególności:
- organizowanie i nadzorowanie pracy ŚDS,
- dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez ŚDS, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników,
- kierowanie pracą i właściwym funkcjonowaniem ŚDS,
- nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy pracowników zatrudnionych w ŚDS,
- przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych ŚDS,
- nadzorowanie spraw bhp i ochrony przeciwpożarowej,
- współpraca z innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań ŚDS,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza Dobrego Miasta
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy 7Niebo w Piotraszewie, Piotraszewo 7, 11-040 Dobre Miasto,
- praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, wymagająca współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
- praca związana z kontaktami bezpośrednimi i telefonicznymi z klientem zewnętrznym oraz pracownikami jednostek organizacyjnych Gminy,
- praca samodzielna, wymagająca dyspozycyjności,
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście w miesiącu grudniu wynosił mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – do pobrania,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu,
- inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności, opinie z poprzednich miejsc pracy np. rekomendacje, referencje,
- kopia dowodu osobistego,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierownika,
- własnoręcznie podpisaną klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego – do pobrania;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-02-06 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Miejski w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko Kierownika ŚDS w Piotraszewie”
w terminie do 6 lutego 2019 roku
Kwestionariusz osobowy oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronach
BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
VII. Informacje dodatkowe:
- Wymagane oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane.
- Dokumenty, które wpłynęły niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
- Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana odrębnym zarządzeniem . Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w dwóch etapach.
- Osoby, które spełnią wszelkie wymagania formalne, są kwalifikowane do następnego etapu naboru, o czym zostaną poinformowane telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznejoraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
- Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w drodze konkursu zostanie zawarta w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony, z możliwością przedłużenia umowy lub zawarcia jej na czas nieokreślony.
- Kandydat wyłoniony w drodze konkursu przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności oraz aktualne badania lekarskie.
- Na każdym etapie konkursu, Burmistrz może unieważnić nabór kandydatów na nowe stanowisko urzędnicze, bez podania przyczyn.
- Dodatkowe informacje pod nr tel. /89/ 61-51-064