ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.1.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.1.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: pracownik w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Budżetu i Gospodarki Finansowej

Data udostępnienia: 2019-02-19

Ogłoszono dnia: 2019-02-19 przez Joanna Godlewska

Termin składania dokumentów: 2019-03-04 16:00:00

Nr ogłoszenia: Og.210.1.2019

Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. wykształcenie średnie umożliwiające pracę na ww. stanowisku
  7. 3 letni staż pracy na stanowiskach związanych z finansami,
  8. znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ustawy o finansach publicznych,  ustawy o rachunkowości, przepisów dotyczących prowadzenia rachunkowości budżetowej,
  9. znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych,
  10. znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych,
  11. znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących zasady funkcjonowania samorządu gminnego oraz umiejętności ich interpretacji i stosowania,
  12. znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Instrukcji Kancelaryjnej,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Microsoft Office,
  2. ukończone szkolenia  o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku objętym konkursem,
  3. predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie,  umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, kultura osobista).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;
  2. sporządzanie przelewów bankowych wynikających z prowadzonych spraw, opłacanie faktur, rachunków, przekazywanie środków finansowych wynikających z zawartych umów i porozumień oraz  dla jednostek gminnych;
  3. obsługa finansowa wyborów, referendów, spisów powszechnych, itp.;
  4. obsługa kasowa i pobór opłaty skarbowej;
  5. prawidłowe obliczanie i terminowe przekazywanie dochodów należnych Skarbowi Państwa;
  6. rozliczanie kosztów podróży służbowych, ryczałtów samochodowych i innych należności;
  7. prowadzenie spraw z zakresu rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędem Skarbowym oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
  8. sporządzanie listy płac z tytułu wynagrodzeń pracowników, zwolnień chorobowych, prac zleconych, diet, ekwiwalentów oraz wystawianie zaświadczeń w tym zakresie;
  9. ustalanie, naliczanie, odprowadzanie wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
  10. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników;
 
Pełny zakres zadań Referatu Budżetu i Gospodarki Finansowej  określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
  1. Pełny wymiar czasu pracy
  2. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
  3. Normy czasu pracy:
                a) dobowa – 8 godzin,
                b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od poniedziałku do piątku.
  1. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
                - poniedziałek – 800 – 1600,
                - wtorek – czwartek – 730 - 1530,
                - piątek – 700 – 1500
  1. Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
  2. Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6 %

V. Wymagane dokumenty:

  1. Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
  7. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne oraz że kandydat nie był karany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  8. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
  9. w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  10. kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej;
  11. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
  12. własnoręcznie podpisaną klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego – do pobrania;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-03-04 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na  stanowisko pracownika w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej
w terminie do  04 marca 2019 r.
 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
 
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
  2. Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
  3. Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
  4.  Zawarcie umowy z wybranym kandydatem powinno nastąpić w marcu 2019 r. Brak możliwości zawarcia przez kandydata umowy o pracę w tym  terminie, jest jednoznaczny z jego rezygnacją z podjęcia zatrudnienia na stanowisku objętym  konkursem.
  5.  Dodatkowe informacje pod nr tel.:  (89) 61-51-064.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony