Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.4.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.4.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: pracownik w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Budżetu i Gospodarki Finansowej
Data udostępnienia: 2019-04-29
Ogłoszono dnia: 2019-04-29
Termin składania dokumentów: 2019-05-13 16:00:00
Nr ogłoszenia: Og.210.4.2019
Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym (w tym rachunkowość, finanse),
- roczny staż pracy w księgowości.
- znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, przepisów dotyczących prowadzenia rachunkowości budżetowej,
- znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących zasady funkcjonowania samorządu gminnego oraz umiejętności ich interpretacji i stosowania,
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Instrukcji Kancelaryjnej,
- dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Microsoft Office,
b. Wymagania dodatkowe:
- ukończone szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku objętym konkursem,
- predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, kultura osobista).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych Gminy, w tym zadań związanych z realizacją projektów z udziałem środków zewnętrznych, zgodnie zobowiązującymi przepisami;
- Prowadzenie merytorycznej i finansowej kontroli wyciągów bankowych;
- Kompletowanie, sprawdzanie dowodów księgowych oraz ich dekretacja;
- Bieżące uzgadnianie zapisów i rozliczeń sald kont syntetycznych i analitycznych;
- Przyjmowanie i analizowanie okresowych sprawozdań podległych jednostek organizacyjnych gminy;
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych;
- Realizowanie i rozliczanie finansowe inwestycji;
- Realizacja i rozliczanie finansowe pożyczek i dotacji z budżetu gminy.
Pełny zakres zadań Referatu Budżetu i Gospodarki Finansowej określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
- Pełny wymiar czasu pracy
- Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
- Normy czasu pracy:
a) dobowa – 8 godzin,
b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od
poniedziałku do piątku.
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
- poniedziałek – 800 – 1600,
- wtorek – czwartek – 730 - 1530,
- piątek – 700 – 1500
- Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
więcej niż 6 %
V. Wymagane dokumenty:
- Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania
- list motywacyjny;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne oraz że kandydat nie był karany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
- własnoręcznie podpisaną klauzulę informacyjną wraz z oświadczeniem, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego – do pobrania;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-05-13 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pracownika w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej
w terminie do 13 maja 2019 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
- Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
- Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
- Dodatkowe informacje pod nr tel.: (89) 61-51-064.