Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Og.210.2.2017 Drukuj informację Ogłoszenie numer: Og.210.2.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: pracownik w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Budżetu i Gospodarki Finansowej
Data udostępnienia: 2017-10-11
Ogłoszono dnia: 2017-10-11 przez Joanna Godlewska
Termin składania dokumentów: 2017-10-23 16:00:00
Nr ogłoszenia: Og.210.2.2017
Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, zarządzanie, rachunkowość,
- 3-letni staż pracy w księgowości
- znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości
- znajomość obowiązujących przepisów dotyczących prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych
- znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących zasady funkcjonowania samorządu gminnego oraz umiejętności ich interpretacji i stosowania
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Instrukcji Kancelaryjnej
- dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Microsoft Office
- znajomość podstaw obsługi programu Płatnik
- umiejętność obsługi programów w obsłudze bankowej
b. Wymagania dodatkowe:
- ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku objętym konkursem
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazu informacji
- predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu , kultura osobista)
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym;
- Terminowe sporządzanie przelewów bankowych wynikających z prowadzonych spraw, opłacanie faktur, rachunków, przekazywanie środków finansowych wynikających z zawartych umów i porozumień i dla jednostek gminy;
- Obsługa finansowa wyborów, referendów, spisów powszechnych;
- Obsługa kasowa i pobór opłaty skarbowej;
- Prawidłowe obliczanie i terminowe przekazywanie dochodów należnych Skarbowi Państwa;
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw prowadzonych na stanowisku;
- Rozliczanie kosztów podróży służbowych, ryczałtów samochodowych i innych należności;
- Prowadzenie spraw z zakresu rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędem Skarbowym oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
- Sporządzanie list płac z tytułu wynagrodzeń pracowników, zwolnień chorobowych, prac zleconych, diet, ekwiwalentów, oraz wystawianie zaświadczeń i innych dokumentów w tym zakresie;
- Ustalanie, naliczanie, odprowadzanie i rozliczanie wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pracowników.
Pełny zakres zadań Referatu Budżetu i Gospodarki Finansowej określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem:
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Zgodnie z art.13 ust.2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
- Pełny wymiar czasu pracy
- Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
- Normy czasu pracy:
a) dobowa – 8 godzin,
b) tygodniowa – 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy od
poniedziałku do piątku.
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
- poniedziałek – 800 – 1600,
- wtorek – czwartek – 730 - 1530,
- piątek – 700 – 1500
- Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- Formularz zgłoszenia do konkursu – do pobrania;
- list motywacyjny;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie certyfikatów, świadectw kwalifikacyjnych, itp. potwierdzających posiadanie kwalifikacji zawodowych;
- oryginał kwestionariusza osobowego – do pobrania;
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne oraz że kandydat nie był karany za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- kopie posiadanych opinii pracodawców dot. dotychczasowej pracy zawodowej;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-10-23 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pracownika w Referacie Budżetu i Gospodarki Finansowej
w terminie do 23 października 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce „Informacje o naborze”
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną.
- Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w pok. Nr 15.
- Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego.
- Dodatkowe informacje pod nr tel.: (89) 61-51-064.