Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pracownik ds. Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Wymiar etatu: 1/2 etatu
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Organizacyjny
Data udostępnienia: 2018-02-05
Ogłoszono dnia: 2018-02-05 przez Joanna Godlewska
Termin składania dokumentów: 2018-02-19 16:00:00
Nr ogłoszenia: Og.210.1.2018
Zlecający: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku (preferowane: administracyjne, prawnicze, bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe, specjalności wojskowe)
- co najmniej 3-letni staż pracy na stanowiskach związanych z zarządzaniem kryzysowym, obroną cywilną, obronnością lub wojskowością,
- znajomość obowiązujących na stanowisku przepisów prawa w zakresie ustaw: o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie danych osobowych, o stanie klęski żywiołowej oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów, gmin,
- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Microsoft Office,
- prawo jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
- ukończone kursy lub szkolenia o tematyce związanej z zadaniami wykonywanymi na stanowisku objętym konkursem,
- znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych,
- umiejętność planowania i samodzielnej organizacji pracy,
- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,
- predyspozycje osobowościowe (samodzielność, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, kultura osobista).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP.
- Współpraca z organami wojskowymi i samorządowymi w zakresie przygotowywania i przeprowadzania kwalifikacji wojskowej.
- Planowanie, prowadzenie dokumentacji, sprawozdawczość, udział w ćwiczeniach, realizacja zadań związanych z natychmiastowym uzupełnieniem sił zbrojnych, szkolenia, przygotowanie służby Stałego Dyżuru i Akcji Kurierskiej.
- Opracowywanie i aktualizacja planów i dokumentów z zakresu spraw obronnych.
- Opracowywanie planów i stała aktualizacja dokumentacji z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej.
- Tworzenie, przygotowanie do działania oraz organizowanie szkoleń i ćwiczeń formacji OC gminy.
- Planowanie i realizacja zaopatrzenia w sprzęt i środki a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji i eksploatacji sprzętu oraz środków obrony cywilnej, w tym prowadzenie gospodarki materiałowej sprzętu OC.
- Współdziałanie z centrami reagowania kryzysowego administracji samorządowej oraz odpowiednimi służbami, w celu koordynacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego.
- Przygotowanie i zapewnienie prawidłowego działania elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności o wszelkich zagrożeniach.
- Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych, zapewnienie warunków koordynacji działań ratowniczych w przypadku zaistnienia na terenie gminy zdarzeń noszących znamiona kryzysu,
- Składanie sprawozdań z zakresu spraw obronnych, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej.
- Realizacja zadań związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy, w tym współpraca z organami ścigania i wymiaru sprawiedliwości.
Pełen zakres zadań Stanowiska ds. Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście zamieszczony na stronie informacji Publicznej pod adresem: http://bip.dobremiasto.com.pl/23/Regulamin organizacyjny/
UWAGA: Zakres zadań na stanowisku objętym konkursem nie obejmuje spraw z zakresu zapewnienia ochrony przeciwpożarowej w gminie.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Zgodnie z art.13 ust. 2 pkt 4a – ustawy o pracownikach samorządowych podaje się do publicznej wiadomości informację o warunkach pracy na ww. stanowisku, tj.
- 1/2 wymiaru czasu pracy,
- Praca w podstawowym systemie czasu pracy,
- Normy czasu pracy:
- dobowa – 4 godzin,
- tygodniowa – 20 godzin w przeciętnym pięciodniowym tygodniu pracy od poniedziałku do piątku .
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
- poniedziałek – 800- 1600,
- wtorek – czwartek- 730 – 1530,
- piątek – 700- 1500.
- Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym powyżej 4 godzin dziennie,
- Praca w budynku piętrowym, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku ( bez możliwości wjazdu osób niepełnosprawnych – brak windy).
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- Formularz zgłoszenia do konkursu - do pobrania,
- list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie certyfikatów, świadectw kwalifikacyjnych, itp. potwierdzających posiadanie kwalifikacji zawodowych,
- oryginał kwestionariusza osobowego - do pobrania,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu postepowanie karne,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym konkursem,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- kopie posiadanych opinii pracodawców dotyczące dotychczasowej pracy zawodowej
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-02-19 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14, pokój nr 12 (sekretariat) lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu) na adres Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych”
w terminie do dnia 19 lutego 2018 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście, ul. Warszawska 14.
Formularz zgłoszenia zawierający szczegółowe wymagania oraz kwestionariusz osobowy do pobrania na stronach BIP Urzędu Miejskiego
w zakładce ,,Informacje o naborze’’
oraz w Referacie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
VII. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej w formie pisemnej, telefonicznej lub drogą elektroniczną ,
- Oferty odrzucone zostaną odesłane bądź mogą być odebrane osobiście w poj. Nr 15.
- Kandydat wyłoniony w drodze konkursu, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia o niekaralności oraz aktualnego zaświadczenia lekarskiego,
- Dodatkowe informacje pod nr tel.: 89 616 14 24 lub 89 615 10 64.
W RAMACH ZATRUDNIENIA OFERUJEMY:
- Możliwość negocjacji wysokości wynagrodzenia.
- Warunki do samokształcenia i dokształcania.
- Możliwość dofinansowania kosztów podnoszenia kwalifikacji zawodowych (specjalistyczne kursy, studia podyplomowe, uzupełnienie wykształcenia).
- Pokrywanie kosztów udziału w szkoleniach.
- Warunki do rozwoju zawodowego i osobistego.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Godlewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-02-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Godlewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-02-05 17:34:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Maciej Głowala |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-02-05 17:51:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Maciej Głowala |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-09 13:26:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1338 raz(y) |