ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

LXXX sesja Rady Miejskiej w Dobrym Mieście

Informacja ogłoszona dnia 2024-02-15 10:15:04 przez Arkadiusz Szymakowicz, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informuję, że LXXX-a sesja Rady Miejskiej w Dobrym Mieście odbędzie się 22 lutego 2024 r., tj. czwartek o godz. 9.00 w sali spotkań Centrum Kulturalno – Bibliotecznego w Dobrym Mieście, przy ul. Górnej 1A.
 
Natomiast posiedzenia Komisji Rady Miejskiej odbędą się w dniach:
 
  1. Komisja Oświaty -  19 lutego 2024 r., tj. poniedziałek o godz. 8.30 w CKB.
  2. Wspólne posiedzenie Komisja Budżetu oraz Komisja Rozwoju Obszarów Wiejskich – 20 lutego 2024 r., tj. wtorek o godz. 10.00 w CKB.
 
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej
/-/
Ryszard Łańko
 
 
 
 
Porządek obrad Rady Miejskiej w Dobrym Mieście w dniu 22 lutego 2024 r.
 
  1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad oraz wprowadzenie ewentualnych zmian do porządku obrad.
  3. Informacja na temat przeniesienia siedziby biura Rady Miejskiej w Dobrym Mieście.
  4. Informacja o przeprowadzeniu referendum w sprawie odwołania Burmistrza Dobrego Miasta.
  5. Przyjęcie protokołów z dwóch ostatnich sesji.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie na 2024 rok.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Warmińsko-Mazurskiemu na dofinansowanie wojewódzkiej jednostki budżetowej powołanej pn. Biuro Regionalne Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie desygnowania przedstawicieli Rady Miejskiej w Dobrym Mieście do składu Zespołu do spraw nagród i wyróżnień dla zawodników osiągających wysokie wyniki sportowe w krajowym lub międzynarodowym współzawodnictwie sportowym.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie odstąpienia od żądania zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku lub świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXII/104/2019 Rady Miejskiej w Dobrym Mieście z dnia 28 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz trybu ich pobierania.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie Aneksu do Porozumienia Międzygminnego w sprawie powierzenia przez Gminę Dobre Miasto realizacji zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej polegającego na świadczeniu usług opiekuńczych i bytowych w formie rodzinnego domu pomocy i wykonywania obowiązków nadzoru nad świadczeniem tych usług Gminie Ostróda.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Dobre Miasto.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu zwaloryzowanej bonifikaty udzielonej przez Gminę Dobre Miasto nabywcy przy sprzedaży nieruchomości gruntowej, położonej w Orzechowie 71, gmina Dobre Miasto.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami w sprawie zmiany granic miasta Dobre Miasto.
  15. Informacja o pracy burmistrza między sesjami.
  16. Wolne wnioski.
  17. Zamknięcie obrad.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodniczący Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-15 09:57:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Arkadiusz Szymakowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-15 10:15:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Arkadiusz Szymakowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-16 12:00:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
51 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony