ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zapytania ofertowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu – remontu ulicy Grudziądzkiej części ulicy Kolejowej, Gdańskiej, Zwycięstwa oraz Poprzecznej w Dobrym Mieście.

Informacja ogłoszona dnia 2014-02-18 09:04:34 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na podstawie § 4 ust. 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 0152-2/DGZ/2009 Burmistrza Dobrego Miasta z dnia 14 stycznia 2009r., w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź zm.), zwracam się z zapytaniem ofertowym na realizację zamówienia pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu – remontu ulicy Grudziądzkiej części ulicy Kolejowej, Gdańskiej, Zwycięstwa oraz Poprzecznej w Dobrym Mieście.
Zakres lub wielkość przedmiotu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane, oraz opracowaną dokumentacją techniczną na zadanie.
Termin realizacji zamówienia: marzec - czerwiec
Kryteria oceny ofert: cena 100 %
Inne wymagania: do oferty należy dołączyć aktualne zaświadczenie przynależności do izby oraz decyzję o posiadanych uprawnieniach budowlanych do kierowania tego typu robotami. Dokumenty te winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście przy ul. Warszawskiej 14 lub przesłać pocztą, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej w terminie do dnia 25.02.2014 r.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa. W ofercie należy podać okres ważności oferty oraz zawrzeć oświadczenie o treści: „Oświadczam, że w przypadku wybrania mojej oferty, zrealizuję zamówienie na warunkach w niej określonych”.

Szczegółowych informacji udziela:
Mariusz Tartas tel. (089) 61-51-069 e-mail.:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Tartas
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-02-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Gustaw Pietrulewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-02-18 09:04:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Głowala
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-02-18 09:04:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-02-18 10:04:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
631 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony