Zapytania ofertowe
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja gospodarki energetycznej w budynkach użyteczności publicznej służących mieszkańcom powiatu olsztyńskiego i nidzickiego - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście przy ul. Gdańskiej na działce nr 174/2 obręb 1 miasta Dobre Miasto.
Informacja ogłoszona dnia 2014-04-22 12:22:46 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na podstawie § 4 ust. 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 0152-2/DGZ/2009 Burmistrza Dobrego Miasta z dnia 14 stycznia 2009r., w związku z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 j.t.), zwracam się z zapytaniem ofertowym.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja gospodarki energetycznej w budynkach użyteczności publicznej służących mieszkańcom powiatu olsztyńskiego i nidzickiego - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście przy ul. Gdańskiej na działce nr 174/2 obręb 1 miasta Dobre Miasto.
Zadanie obejmuje sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 j.t.) nad robotami polegającymi na wykonaniu termomodernizacji budynku użyteczności publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście przy ul. Gdańskiej zgodnie z dokumentacją techniczną dotyczącą min. ocieplenia ścian zewnętrznych szkoły i sali gimnastycznej, docieplenia stropodachu niewentylowanego granulatem z wełny mineralnej, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz częściową wymianę instalacji c.o. i c.w.
Termin zakończenia robót budowlanych przewiduje się do dnia 20 sierpnia 2014 r.
Szczegółowe informacje na temat przetargu nieograniczonego na wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego tj.: http://test.systemdobip.pl/gmina_dobre_miasto/ w zakładce
„zamówienia publiczne”.
Termin realizacji zamówienia: maj - sierpień 2014 r.
Kryteria oceny ofert: cena 100 %
Inne wymagania: do oferty należy dołączyć aktualne zaświadczenie przynależności do izby oraz decyzję o posiadanych uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami w: a) konstrukcyjno – budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Dokumenty te winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście przy ul. Warszawskiej 14, 11-040 Dobre Miasto przesłać pocztą, faksem (89) 615 10 69 lub za pomocą poczty elektronicznej
w terminie do dnia 29.04.2014 r.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa. W ofercie należy podać okres ważności oferty oraz zawrzeć oświadczenie o treści: „Oświadczam, że w przypadku wybrania mojej oferty, zrealizuję zamówienie na warunkach w niej określonych”.
Szczegółowych informacji udziela:
Dariusz Czaplejewicz, tel. (089) 615 10 69 e-mail:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja gospodarki energetycznej w budynkach użyteczności publicznej służących mieszkańcom powiatu olsztyńskiego i nidzickiego - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście przy ul. Gdańskiej na działce nr 174/2 obręb 1 miasta Dobre Miasto.
Zadanie obejmuje sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 j.t.) nad robotami polegającymi na wykonaniu termomodernizacji budynku użyteczności publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście przy ul. Gdańskiej zgodnie z dokumentacją techniczną dotyczącą min. ocieplenia ścian zewnętrznych szkoły i sali gimnastycznej, docieplenia stropodachu niewentylowanego granulatem z wełny mineralnej, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz częściową wymianę instalacji c.o. i c.w.
Termin zakończenia robót budowlanych przewiduje się do dnia 20 sierpnia 2014 r.
Szczegółowe informacje na temat przetargu nieograniczonego na wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego tj.: http://test.systemdobip.pl/gmina_dobre_miasto/ w zakładce
„zamówienia publiczne”.
Termin realizacji zamówienia: maj - sierpień 2014 r.
Kryteria oceny ofert: cena 100 %
Inne wymagania: do oferty należy dołączyć aktualne zaświadczenie przynależności do izby oraz decyzję o posiadanych uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami w: a) konstrukcyjno – budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Dokumenty te winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście przy ul. Warszawskiej 14, 11-040 Dobre Miasto przesłać pocztą, faksem (89) 615 10 69 lub za pomocą poczty elektronicznej
w terminie do dnia 29.04.2014 r.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa. W ofercie należy podać okres ważności oferty oraz zawrzeć oświadczenie o treści: „Oświadczam, że w przypadku wybrania mojej oferty, zrealizuję zamówienie na warunkach w niej określonych”.
Szczegółowych informacji udziela:
Dariusz Czaplejewicz, tel. (089) 615 10 69 e-mail:
Pobierz dane XML Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja gospodarki energetycznej w budynkach użyteczności publicznej służących mieszkańcom powiatu olsztyńskiego i nidzickiego - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście przy ul. Gdańskiej na działce nr 174/2 obręb 1 miasta Dobre Miasto. Drukuj informację Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja gospodarki energetycznej w budynkach użyteczności publicznej służących mieszkańcom powiatu olsztyńskiego i nidzickiego - termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście przy ul. Gdańskiej na działce nr 174/2 obręb 1 miasta Dobre Miasto.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dariusz Czaplejewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-04-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Gustaw Pietrulewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-04-22 12:22:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Maciej Głowala |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-04-22 12:22:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Maciej Głowala |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-04-22 14:22:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 755 raz(y) |