ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zapytania ofertowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia dotyczącego wykonania drogi wewnętrznej brukowej o dł. 28 m i szer. 5,2 m w Dobrym Mieście usytuowanej na działce nr geod. 330 obręb 2 miasta Dobre Miasto.

Informacja ogłoszona dnia 2015-04-23 13:26:04 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
      Na podstawie § 4 ust. 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 0152-2/DGZ/2009 Burmistrza Dobrego Miasta z dnia 14 stycznia 2009r., w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź zm.), zwracam się z zapytaniem ofertowym na realizację zamówienia dotyczącego wykonania drogi wewnętrznej brukowej o dł. 28 m i szer. 5,2 m w Dobrym Mieście usytuowanej na działce nr geod. 330 obręb 2 miasta Dobre Miasto.
 
Zakres lub wielkość przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) Wykonanie koryta na całej szerokości drogi z wywozem urobku we wskazane przez inwestora miejsce – szer. 5,2 m, dł. 28 m
2) Wykonanie warstwy odsączającej gr. 30 cm.
3) Wzmocnienie podłoża gruntowego geotkaniną 220g/m2
4) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm.
5) Wstawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm wraz z dwoma łukami na podsypce cementowo-piaskowej w ilości ok. 66 mb
6) Obniżenie istniejącego krawężnika drogowego lub wymiana na krawężnik najazdowy w ilości ok. 7mb.
7) Wykonanie nawierzchni z brukowca z kamienia narzutowego na podsypce piaskowej
 
W celu określenia wartości zadania wskazana jest wizja lokalna w terenie celem wykonania pomiarów i dokładnej wyceny zadania.

Za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie obowiązywało wynagrodzenie ryczałtowe, płatne jednorazowo po wykonaniu zadania i dokonaniu odbioru końcowego.
Zamawiający nie przewiduje faktur przejściowych i zaliczek.

Na w/w prace Wykonawca udzieli gwarancji min. 24 miesiące.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 29.05.2015 r.
Kryteria oceny ofert: cena 100 %
Inne wymagania ------------

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście przy ul. Warszawskiej 14 lub przesłać pocztą, faksem (89) 615 10 69 lub za pomocą poczty elektronicznej w terminie do dnia 30.04.2015 r.

Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa. W ofercie należy podać okres ważności oferty oraz zawrzeć oświadczenie o treści:
„Oświadczam, że w przypadku wybrania mojej oferty, zrealizuję zamówienie na warunkach w niej określonych”.

Szczegółowych informacji udziela:
Dariusz Czaplejewicz tel. (89) 615 10 69 e-mail:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dariusz Czaplejewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-04-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Gustaw Pietrulewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-04-23 13:25:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Głowala
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-04-23 13:26:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-04-23 15:27:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
606 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony