Zapytania ofertowe
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia pn.: "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dobre Miasto"
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na podstawie § 4 ust. 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro,stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 0152-2/DGZ/2009 Burmistrza Dobrego Miasta z dnia 14 stycznia 2009 r., w związku
z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź zm.), zwracam się z zapytaniem ofertowym na realizację zamówienia pn.:
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dobre Miasto”
Zakres lub wielkość przedmiotu zamówienia:
1. Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest – ilość około 60 Mg
2. Transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest – ilość około 40 Mg
Prowadzone prace muszą uwzględniać rozbiórkę poszczególnych elementów budowlanych zawierających azbest. Uzyskane odpady mają być paletowane i izolowane folią o grubości 2 mm, zabezpieczone taśmą izolacyjną i zamknięte w sposób uniemożliwiający przypadkowe otwarcie. Do czasu odbioru, odpady te powinny zostać odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wytworzone odpady należy następnie przetransportować. Prace muszą być prowadzone przy zachowaniu obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Po zakończeniu prac, należy przedłożyć Zamawiającemu kartę(-y) przekazania odpadów w celu potwierdzenia zgodnej z przepisami utylizacji.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 30 września 2015 r. Kryteria oceny ofert: cena 100% Inne wymagania: Wykonawca przedłoży wraz z ofertą dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest. Ponadto, Wykonawca powinien dysponować wagą towarową, celem zważenia odbieranego z każdej nieruchomości odpadu. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście przy ul. Warszawskiej 14 lub przesłać pocztą, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej w terminie do dnia 25.05.2015 r. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy
w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa. W ofercie należy podać okres ważności oferty oraz zawrzeć oświadczenie o treści: „Oświadczam, że w przypadku wybrania mojej oferty, zrealizuję zamówienie na warunkach w niej określonych”.
Szczegółowych informacji udziela:
Ewelina Stefanik, tel. (89) 616 36 08, e-mail:
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Ewelina Stefanik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-05-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agata Wagner-Mioduszewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-05-11 13:45:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Ewelina Stefanik |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-05-11 13:45:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Ewelina Stefanik |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-05-11 15:45:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 649 raz(y) |