ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zapytania ofertowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia pn.: "Pielęgnacja 24 sztuk starych i wysokich drzew z gatunku klon, lipa i grab, zgodnie z zasadami współczesnej arborystyki (prześwietlenie, wykonanie cięć sanitarnych i technicznych), rosnących na gruntach stanowiących własność Gminy Dobre Miasto wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowanie pozyskanych gałęzi we własnym zakresie".

Informacja ogłoszona dnia 2015-06-17 13:35:42 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na podstawie § 4 ust. 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro,stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 0512-2/DGZ/2009 Burmistrza Dobrego Miasta z dnia 14 stycznia 2009, zmienionego zarządzeniem nr FR.0050.78.2014.EK, w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zwracam się z zapytaniem ofertowym w sprawie realizacji zamówienia pn.:

      Pielęgnacja 24 sztuk starych i wysokich drzew z gatunku klon, lipa i grab, zgodnie z zasadami współczesnej arborystyki (prześwietlenie, wykonanie cięć sanitarnych i technicznych), rosnących na gruntach stanowiących własność Gminy Dobre Miasto wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowanie pozyskanych gałęzi we własnym zakresie.

Zakres lub wielkość przedmiotu zamówienia:
Zakres  prac  obejmuje  wykonanie niezbędnych cięć pielęgnacyjnych, korekcyjnych i technicznych 24 sztuk drzew wysokich j. n.:
- teren miasta Dobre Miasto, dz. nr 93/24 obręb 4 (ul. Górna): klon zwyczajny- 3 szt., oraz grab pospolity- 2 szt. ( w terenie drzewa ponumerowano sprayem numerami: 1, 2, 4/klony/, oraz 5 i 6 /graby/).
- teren gminy, wieś Urbanowo, dz. nr 35/1, obręb Piotraszewo:

- przydrożna aleja klonowo- lipowa - 19 sztuk drzew.
 Podstawowe,  planowane  rodzaje  cięć  pielęgnacyjnych  w  koronach  drzew  obejmują:
-­cięcia  sanitarne  (zabiegi  pielęgnacyjne  w  koronach  drzew  polegające  na  usuwaniu  pędów,  gałęzi  i  konarów   martwych,   chorych   i   połamanych);

-­ cięcia  korygujące (mają  na  celu  zniwelowanie  wad  budowy  korony,  poprawienie  statyki  drzewa  lub  zapobiegać  rozłamaniem  korony),
 Szczegółowy  zakres  pielęgnacji  będzie  konsultowany  ze  pracownikiem merytorycznym Gminy, na  wszystkich  etapach  przygotowania  i  realizacji zadania.
 Wymagania  ogólne:
- Wykonawca   musi   mieć   doświadczenie   w   zakresie   wykonania prac pielęgnacyjnych starych drzew (w  okresie  ostatnich  3  lat  powinien  wykonać  minimum  dwa  zadania  w  powyższym  zakresie);
- zabiegi  należy  wykonać  z  poszanowaniem  występowania  gatunków  chronionych ptaków, owadów, nietoperzy, grzybów. Przed  przystąpieniem   do   prac   Wykonawca  zobowiązany  jest do   dokonania  wizji   lokalnej   pod   kątem  występowania lęgowych  gatunków  ptaków, w przypadku stwierdzenia   obecności   gatunków chronionych należy   niezwłocznie poinformować przedstawiciela  terenowego Zamawiającego;
- przed   rozpoczęciem   prac   drzewa   przeznaczone   do zabiegów  zostaną wskazane w terenie przez  przedstawiciela  terenowego  Zamawiającego;

- Wykonawca   jest   zobowiązany   do   zabezpieczenia   terenu   objętego   pracami   w   okresie   trwania   ich  realizacji,  m. in.  przez  umieszczenie  w  wymaganych  miejscach  odpowiedniej  ilości  tablic  informacyjnych  i   ostrzegawczych;

- w  przypadku pracy  w pasie drogowym Wykonawca  jest zobowiązany   do  przestrzegania  wszystkich  procedur  związanych  z  zajęciem  pasa  drogowego, koszty  wynikające  z  tego  tytułu  ponosi  Wykonawca;

- cięcia  koron  drzew  muszą  uwzględniać  cechy  poszczególnych  gatunków  drzew  m.in.  sposób  wzrostu,  rozgałęzienie  i  zagęszczenie  gałęzi,  konstrukcję  korony  drzewa.  Przy  wykonywaniu cięć  korony  należy  pamiętać,  aby  uzyskana  forma  nie  odbiegała  od  pokroju  typowego  dla danego  gatunku.  Podczas  wykonywania  zabiegów  pielęgnacyjnych  zwłaszcza  na  dużych  egzemplarzach  należy  zwrócić  szczególną  uwagę  na  zachowanie  statyki  drzewa.
 
Termin realizacji zamówienia31.10.2015 r.
Kryteria oceny ofert:  Ogółem cena w złotych za usługę (brutto) = wartość robocizny w złotych (brutto) ­- wartość pozyskanego drewna w złotych (brutto).
 W celu określenia wartości zadania wskazana jest wizja lokalna.
 Sposób  rozliczania:
1.                 
Płatności   dokonywane będą  w  ciągu 30 dni od  przedstawienia Zamawiającemu   przez   Wykonawcę, faktury/rachunku,  przelewem  na  rachunek  bankowy wskazany  przez  Wykonawcę.
2.                 
Podstawę wystawienia  stosowanego  dokumentu  finansowego  faktury/rachunku  stanowić  będzie  protokół  odbioru  danej  części  zamówienia,  podpisany  bez  zastrzeżeń  przez  obie  strony,  potwierdzający  właściwe  wypełnianie  obowiązków  Wykonawcy,  wynikających  z  przedmiotu  zamówienia umowy.
3.                 
Wykonawca  wystawia  rachunek/fakturę  w  złotówkach  na  całość  realizowanego  przez  siebie  zamówienia.  
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście przy ul. Warszawskiej 14 lub przesłać pocztą w terminie do 25 czerwca 2015 r.
 Zamawiający  nie uznaje uzupełnień  dokumentacji  po  terminie  składania oferty.
 Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa. W ofercie należy podać okres ważności oferty oraz zawrzeć oświadczenie o treści: „Oświadczam, że w przypadku wybrania mojej oferty, zrealizuję zamówienie na warunkach w niej określonych”.
Szczegółowych informacji udziela: Marta Złotucha, tel. 089 616 36 08, 533 307 688, mail:
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewelina Stefanik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-06-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agata Wagner-Mioduszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-06-17 13:35:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ewelina Stefanik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-06-17 13:35:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewelina Stefanik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-06-17 15:35:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
747 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony