ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zapytania ofertowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia pn.: "Pielęgnacja 40 sztuk drzew z gatunku dąb, lipa i klon, rosnących na gruntach stanowiących własność Gminy Dobre Miasto, polegająca na : - wymianie gruntu wokół odziomka drzewa na ziemię urodzajną (opcjonalnie); - montażu rur nawadniająco- napowietrzających system korzeniowy (min. po 2 szt. przy drzewie); - zasileniu drzewa nawozami mineralnymi".

Informacja ogłoszona dnia 2015-06-23 13:46:00 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na podstawie § 4 ust. 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro,stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 0512-2/DGZ/2009 Burmistrza Dobrego Miasta z dnia 14 stycznia 2009, zmienionego zarządzeniem nr FR.0050.78.2014.EK, w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zwracam się z zapytaniem ofertowym w sprawie realizacji zamówienia pn.:

     Pielęgnacja 40 sztuk drzew z gatunku dąb, lipa i klon, rosnących na gruntach stanowiących własność Gminy Dobre Miasto,polegająca na :
- wymianie gruntu wokół odziomka drzewa na ziemię urodzajną (opcjonalnie);
- montażu rur nawadniająco- napowietrzających system korzeniowy (min. po 2 szt. przy drzewie);

- zasileniu drzewa nawozami mineralnymi.

Zakres lub wielkość przedmiotu zamówienia:

Zakres  prac  obejmuje  wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych poprawiających warunki siedliskowe 40 sztuk drzew w tym: 30 szt. formowanych i 10 sztuk o naturalnym pokroju i formie, rosnących
w Dobrym Mieście, w ciągu chodników zlokalizowanych: wzdłuż ulicy Zwycięstwa (dz. nr 82, obręb 1 miasta Dobre Miasto) i ulicy Warszawskiej (dz. nr 131/1, obr. 1 miasta Dobre Miasto).

Podstawowe,  planowane  rodzaje  prac poprawiających warunki siedliskowe drzew to:

 - wymian gruntu wokół odziomka drzewa na ziemię urodzajną (opcjonalnie, w przypadku gdy położenie i budowa systemu korzeniowego pozwolą na zdjęcie bez szkody dla drzewa istniejącego zagęszczonego gruntu i zastąpienie go ziemią urodzajną);

- montażu rur nawadniająco- napowietrzających system korzeniowy (min. po 2 szt. przy drzewach formowanych w kulę, i większa ilość przy drzewach o naturalnej formie i pokroju);

- zasilenie drzewa nawozami mineralnymi;

 Wszelkie prace należy wykonywać ręcznie, zgodnie z zasadami współczesnej arborystyki, w taki sposób, by nie uszkodzić systemu korzeniowego ani pni drzew.

Materiały niezbędne do realizacji usługi (m. in. ziemia urodzajna, rury nawadniające, nawozy mineralne)leżą po stronie Wykonawcy.

 

Szczegółowy  zakres  pielęgnacji  będzie  konsultowany  z  pracownikiem merytorycznym Gminy, na  wszystkich  etapach  przygotowania  i  realizacji zadania.

Wymagania  ogólne:

- Wykonawca   musi   mieć   doświadczenie   w   zakresie   wykonania usług podobnych do przedmiotu zamówienia;

- przed   rozpoczęciem   prac   drzewa   przeznaczone   do zabiegów  zostaną wskazane w terenie przez  przedstawiciela Zamawiającego;

- Wykonawca   jest   zobowiązany   do prowadzenia prac z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia, zgodnie z przepisami BHP wynikającymi z   Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. nr 161,poz.1141) oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy   (t.j. Dz. U. 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z późn.zm.) .

- teren po zakończeniu prac winien być uporządkowany, a o zakończonych pracach związanych należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego;

- w  przypadku pracy  w pasie drogowym Wykonawca  jest zobowiązany   do  przestrzegania  wszystkich  procedur  związanych  z  zajęciem  pasa  drogowego, koszty  wynikające  z  tego  tytułu  ponosi  Wykonawca.

 Termin realizacji zamówienia : do 31.10.2015 r.
Kryteria oceny ofert:
 Ogółem cena w złotych za usługę (brutto) =   wartość robocizny oraz niezbędnych materiałów do realizacji usługi w złotych (brutto).
 
W celu określenia wartości zadania wskazana jest wizja lokalna.
 
Sposób  rozliczania:
1.                  Płatności   dokonywane będą  w  ciągu 30 dni od  przedstawienia Zamawiającemu   przez   Wykonawcę, faktury/rachunku,  przelewem  na  rachunek  bankowy wskazany  przez  Wykonawcę.
2.                  Podstawę wystawienia  stosowanego  dokumentu  finansowego  faktury/rachunku  stanowić  będzie  protokół  odbioru  danej  części  zamówienia,  podpisany  bez  zastrzeżeń  przez  obie  strony,  potwierdzający  właściwe  wypełnianie  obowiązków  Wykonawcy,  wynikających  z  przedmiotu  zamówienia umowy.

3.                  Wykonawca  wystawia  rachunek/fakturę  w  złotówkach  na  całość  realizowanego  przez  siebie  zamówienia.  

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście przy ul. Warszawskiej 14 lub przesłać pocztą w terminie do 30 czerwca 2015 r.

Zamawiający  nie uznaje uzupełnień  dokumentacji  po  terminie  składania oferty.
 

Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy
w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.
W ofercie należy podać okres ważności oferty oraz zawrzeć oświadczenie o treści: „Oświadczam, że w przypadku wybrania mojej oferty, zrealizuję zamówienie na warunkach w niej określonych”.

Szczegółowych informacji udziela: Marta Złotucha, tel. 089 616 36 08; 533 307 688, mail:

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewelina Stefanik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-06-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agata Wagner-Mioduszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-06-23 13:45:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ewelina Stefanik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-06-23 13:46:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewelina Stefanik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-06-23 15:46:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
523 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony