ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zapytania ofertowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe na usuwanie i niszczenie roślin z gatunku barszcz sosnowskiego, rosnącego w miejscowości Smolajny, gmina Dobre Miasto na działce nr: 287/3 w okresie od dnia zawarcia umowy do października 2016 r.

Informacja ogłoszona dnia 2015-07-17 10:11:44 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na podstawie § 4 ust. 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro,stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 0512-2/DGZ/2009 Burmistrza Dobrego Miasta z dnia 14 stycznia 2009, zmienionego zarządzeniem nr FR.0050.78.2014.EK, w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zwracam się z zapytaniem ofertowym w sprawie realizacji zamówienia pn.:

Usuwanie i niszczenie roślin z gatunku barszcz sosnowskiego, rosnącego w miejscowości Smolajny, gmina Dobre Miasto na działce nr:  287/3  w okresie od dnia zawarcia umowy do października 2016 r.

Zakres lub wielkość przedmiotu zamówienia:
Zakres  prac  obejmuje  wykonanie w etapach uzależnionych od fazy rozwoju rośliny w okresie wegetacyjnym, niezbędnych zabiegów zmierzających do skutecznego jej usunięcia z nieruchomości położonej w miejscowości Smolajny, gmina Dobre Miasto, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działka o numerach: na działce nr: 287/3 w okresie od dnia zawarcia umowy do października 2016 r. poprzez mechaniczne usuwanie całych roślin, wykaszanie nadziemnych części roślin wraz z  utylizacją urobku powstałego z wykoszenia, ponadto wykonanie oprysku skutecznym herbicydem.
 Szczegółowy  zakres  prac będzie  konsultowany  z  pracownikiem merytorycznym Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście, na wszystkich  etapach  przygotowania  i  realizacji zadania.
 Wymagania  ogólne:

- przed   rozpoczęciem  prac przedmiot umowy zostanie wskazany w terenie przez  przedstawiciela Zamawiającego;

- Wykonawca   musi   posiadać   doświadczenie   w   zakresie   wykonania usług podobnych do przedmiotu zamówienia i zatrudniać osoby przeszkolone i uprawnione do stosowania środków ochrony roślin;

- Wykonawca   jest   zobowiązany do prowadzenia prac w odpowiedniej odzieży ochronnej,
w
rękawicach, okularach, maskach osłaniających twarz, z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP;

- teren po zakończeniu prac winien być uporządkowany, urobek powstały z prac zutylizowany na koszt Wykonawcy;

- o zakończonych pracach należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

 Termin realizacji zamówieniaod dnia zawarcia umowy, w etapach, do 31.10.2016 r.
Kryteria oceny ofert:
 Ogółem cena w złotych za usługę (brutto) =   wartość robocizny oraz niezbędnych materiałów do realizacji usługi w złotych (brutto).
 W celu określenia wartości zadania wskazana jest wizja lokalna.
 Sposób  rozliczania:

1.                  Płatności   dokonywane będą  w  ciągu 30 dni od  przedstawienia Zamawiającemu   przez   Wykonawcę, faktury/rachunku,  przelewem  na  rachunek  bankowy wskazany  przez  Wykonawcę.

2.                  Podstawę wystawienia  stosowanego  dokumentu  finansowego  faktury/rachunku  stanowić  będzie  protokół  odbioru  danej  części  zamówienia,  podpisany  bez  zastrzeżeń  przez  obie  strony,  potwierdzający  właściwe  wypełnianie  obowiązków  Wykonawcy,  wynikających  z  przedmiotu  zamówienia umowy.

3.                  Wykonawca  wystawia  rachunek/fakturę  w  złotówkach  na  całość  realizowanego  przez  siebie  zamówienia.  

 Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście przy ul. Warszawskiej 14, przesłać pocztą lub na adres e-mail: ">'); // --> urzą , w terminie do  31 lipca 2015 r.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa. W ofercie należy podać okres ważności oferty oraz zawrzeć oświadczenie o treści: „Oświadczam, że w przypadku wybrania mojej oferty, zrealizuję zamówienie na warunkach w niej określonych”.
Informacji udziela: Marta Złotucha, nr tel. 089 616 36 08; 533 307 688

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewelina Stefanik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agata Wagner-Mioduszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-17 10:11:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ewelina Stefanik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-17 10:11:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewelina Stefanik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-17 12:11:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1267 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony