Zapytania ofertowe
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zapytanie ofertowe na usuwanie i niszczenie roślin z gatunku barszcz sosnowskiego, rosnącego w miejscowości Smolajny, gmina Dobre Miasto na działce nr: 287/3 w okresie od dnia zawarcia umowy do października 2016 r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na podstawie § 4 ust. 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro,stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 0512-2/DGZ/2009 Burmistrza Dobrego Miasta z dnia 14 stycznia 2009, zmienionego zarządzeniem nr FR.0050.78.2014.EK, w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zwracam się z zapytaniem ofertowym w sprawie realizacji zamówienia pn.:
Usuwanie i niszczenie roślin z gatunku barszcz sosnowskiego, rosnącego w miejscowości Smolajny, gmina Dobre Miasto na działce nr: 287/3 w okresie od dnia zawarcia umowy do października 2016 r.
- przed rozpoczęciem prac przedmiot umowy zostanie wskazany w terenie przez przedstawiciela Zamawiającego;
- Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie wykonania usług podobnych do przedmiotu zamówienia i zatrudniać osoby przeszkolone i uprawnione do stosowania środków ochrony roślin;
- Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac w odpowiedniej odzieży ochronnej,
w rękawicach, okularach, maskach osłaniających twarz, z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP;
- teren po zakończeniu prac winien być uporządkowany, urobek powstały z prac zutylizowany na koszt Wykonawcy;
- o zakończonych pracach należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
1. Płatności dokonywane będą w ciągu 30 dni od przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę, faktury/rachunku, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
2. Podstawę wystawienia stosowanego dokumentu finansowego faktury/rachunku stanowić będzie protokół odbioru danej części zamówienia, podpisany bez zastrzeżeń przez obie strony, potwierdzający właściwe wypełnianie obowiązków Wykonawcy, wynikających z przedmiotu zamówienia umowy.
3. Wykonawca wystawia rachunek/fakturę w złotówkach na całość realizowanego przez siebie zamówienia.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Ewelina Stefanik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-07-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agata Wagner-Mioduszewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-07-17 10:11:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Ewelina Stefanik |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-07-17 10:11:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Ewelina Stefanik |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-17 12:11:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1267 raz(y) |