Zapytania ofertowe
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zapytanie ofertowe w sprawie realizacji zamówienia pn.: • Usuwanie i niszczenie roślin z gatunku barszcz Sosnowskiego, rosnącego na terenach gminy Dobre Miasto, wyszczególnionych w załączniku tabelarycznym nr 1 oraz na załącznikach mapowych stanowiących integralną część niniejszego zapytania ofertowego: - 1 zabieg w okresie od dnia zawarcia umowy w 2015 r. do 31 października 2016 r.; - 4 zabiegi w 2016 r. w zależności od fazy rozwoju rośliny w okresie wegetacyjnym, miesiącach: kwiecień/maj, czerwiec, lipiec, sierpień/wrzesień.
Informacja ogłoszona dnia 2015-08-31 09:36:16 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na podstawie § 4 ust. 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 0512-2/DGZ/2009 Burmistrza Dobrego Miasta z dnia 14 stycznia 2009, zmienionego zarządzeniem nr FR.0050.78.2014.EK, w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zwracam się z zapytaniem ofertowym w sprawie realizacji zamówienia pn.:
• Usuwanie i niszczenie roślin z gatunku barszcz Sosnowskiego, rosnącego na terenach gminy Dobre Miasto, wyszczególnionych w załączniku tabelarycznym nr 1 oraz na załącznikach mapowych stanowiących integralną część niniejszego zapytania ofertowego:
- 1 zabieg w okresie od dnia zawarcia umowy w 2015 r. do 31 października 2016 r.;
- 4 zabiegi w 2016 r. w zależności od fazy rozwoju rośliny w okresie wegetacyjnym,
miesiącach: kwiecień/maj, czerwiec, lipiec, sierpień/wrzesień.
• Usuwanie i niszczenie roślin z gatunku barszcz Sosnowskiego, rosnącego na terenach gminy Dobre Miasto, wyszczególnionych w załączniku tabelarycznym nr 1 oraz na załącznikach mapowych stanowiących integralną część niniejszego zapytania ofertowego:
- 1 zabieg w okresie od dnia zawarcia umowy w 2015 r. do 31 października 2016 r.;
- 4 zabiegi w 2016 r. w zależności od fazy rozwoju rośliny w okresie wegetacyjnym,
miesiącach: kwiecień/maj, czerwiec, lipiec, sierpień/wrzesień.
Zakres lub wielkość przedmiotu zamówienia:
Zakres prac obejmuje wykonanie w etapach uzależnionych od fazy rozwoju rośliny w okresie wegetacyjnym, niezbędnych zabiegów zmierzających do skutecznego jej usunięcia z nieruchomości stanowiących własność osób prawnych i osób fizycznych, które szczegółowo określa załącznik nr 1, oraz mapy poglądowe obrazujące obszary z zaznaczoną orientacyjną lokalizacją powierzchni pokrytej roślinami.
Zamówienie przewiduje:- mechaniczne usuwanie roślin usytuowanych wzdłuż cieków wodnych;
- mechaniczne usuwanie roślin ponadto wykonanie oprysku herbicydem ROUNDUP MAX 2 usytuowanych na nieruchomościach sklasyfikowanych jako las, stanowiących własność Skarbu Państwa, Lasów Państwowych, wymienionych w załączniku nr 1,
- mechaniczne usuwanie roślin ponadto wykonanie oprysku skutecznym herbicydem na pozostałych nieruchomościach wymienionych w załączniku nr 1;
- przed rozpoczęciem prac przedmiot umowy zostanie wskazany wykonawcy w terenie przez Właścicieli poszczególnych działek, dogodny termin wykonywania prac zostanie ustalony telefonicznie z Właścicielami działek;
- Wykonawca zapewni organizację i zabezpieczenie placu robót;
- Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac w odpowiedniej odzieży ochronnej,
w rękawicach, okularach, maskach osłaniających twarz, z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP;
- do obowiązków wykonawcy należy uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonania i oczyszczenia terenu z barszczu Sosnowskiego (sporządzenie dokumentacji fotograficznej po wykonaniu zabiegu wraz z uzyskaniem pisemnego potwierdzenia wykonania prac związanych z usuwaniem barszczu Sosnowskiego od właściciela nieruchomości);
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą, za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
- mechaniczne usuwanie roślin ponadto wykonanie oprysku herbicydem ROUNDUP MAX 2 usytuowanych na nieruchomościach sklasyfikowanych jako las, stanowiących własność Skarbu Państwa, Lasów Państwowych, wymienionych w załączniku nr 1,
- mechaniczne usuwanie roślin ponadto wykonanie oprysku skutecznym herbicydem na pozostałych nieruchomościach wymienionych w załączniku nr 1;
- przed rozpoczęciem prac przedmiot umowy zostanie wskazany wykonawcy w terenie przez Właścicieli poszczególnych działek, dogodny termin wykonywania prac zostanie ustalony telefonicznie z Właścicielami działek;
- Wykonawca zapewni organizację i zabezpieczenie placu robót;
- Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac w odpowiedniej odzieży ochronnej,
w rękawicach, okularach, maskach osłaniających twarz, z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP;
- do obowiązków wykonawcy należy uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonania i oczyszczenia terenu z barszczu Sosnowskiego (sporządzenie dokumentacji fotograficznej po wykonaniu zabiegu wraz z uzyskaniem pisemnego potwierdzenia wykonania prac związanych z usuwaniem barszczu Sosnowskiego od właściciela nieruchomości);
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą, za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
Warunki uczestnictwa:
- Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie wykonania usług podobnych do przedmiotu zamówienia i zatrudniać osoby przeszkolone i uprawnione do stosowania środków chemicznych.
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, w etapach, 1 zabieg do 31.10.2015 r.
4 zabiegi w 2016 r. w zależności od fazy rozwoju rośliny w okresie wegetacyjnym, w miesiącach: kwiecień/maj, czerwiec, lipiec, sierpień/wrzesień.
Kryteria oceny ofert:
Ogółem cena w złotych za usługę (brutto) = wartość robocizny oraz niezbędnych materiałów do realizacji usługi w złotych (brutto).
W celu określenia wartości zadania wskazana jest wizja lokalna.
Sposób rozliczania:
1. Płatności dokonywane będą w ciągu 30 dni od przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę, faktury/rachunku, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, po każdym wykonanym zabiegu z przedmiotu zamówienia, w 1/5 wartości zamówienia.
2. Podstawę wystawienia stosowanego dokumentu finansowego faktury/rachunku stanowić będzie protokół odbioru danej części zamówienia, podpisany bez zastrzeżeń przez: Zamawiającego, Wykonawcę i Właściciela działki, potwierdzający właściwe wypełnianie obowiązków Wykonawcy, wynikających z przedmiotu zamówienia umowy.
3. Wykonawca wystawia rachunek/fakturę w złotówkach po każdym wykonanym zabiegu z przedmiotu zamówienia, w 1/5 wartości zamówienia.
2. Podstawę wystawienia stosowanego dokumentu finansowego faktury/rachunku stanowić będzie protokół odbioru danej części zamówienia, podpisany bez zastrzeżeń przez: Zamawiającego, Wykonawcę i Właściciela działki, potwierdzający właściwe wypełnianie obowiązków Wykonawcy, wynikających z przedmiotu zamówienia umowy.
3. Wykonawca wystawia rachunek/fakturę w złotówkach po każdym wykonanym zabiegu z przedmiotu zamówienia, w 1/5 wartości zamówienia.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście przy ul. Warszawskiej 14, przesłać pocztą lub na adres e-mail: , w terminie do 15 września 2015 r.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.
W ofercie należy podać okres ważności oferty oraz zawrzeć oświadczenie o treści: „Oświadczam, że w przypadku wybrania mojej oferty, zrealizuję zamówienie na warunkach w niej określonych”.
Informacji udziela: Marta Złotucha tel. 89 -616-36-08 , 533 307 688
Załączniki
Pobierz dane XML Zapytanie ofertowe w sprawie realizacji zamówienia pn.: • Usuwanie i niszczenie roślin z gatunku barszcz Sosnowskiego, rosnącego na terenach gminy Dobre Miasto, wyszczególnionych w załączniku tabelarycznym nr 1 oraz na załącznikach mapowych stanowiących integralną część niniejszego zapytania ofertowego: - 1 zabieg w okresie od dnia zawarcia umowy w 2015 r. do 31 października 2016 r.; - 4 zabiegi w 2016 r. w zależności od fazy rozwoju rośliny w okresie wegetacyjnym, miesiącach: kwiecień/maj, czerwiec, lipiec, sierpień/wrzesień. Drukuj informację Zapytanie ofertowe w sprawie realizacji zamówienia pn.: • Usuwanie i niszczenie roślin z gatunku barszcz Sosnowskiego, rosnącego na terenach gminy Dobre Miasto, wyszczególnionych w załączniku tabelarycznym nr 1 oraz na załącznikach mapowych stanowiących integralną część niniejszego zapytania ofertowego: - 1 zabieg w okresie od dnia zawarcia umowy w 2015 r. do 31 października 2016 r.; - 4 zabiegi w 2016 r. w zależności od fazy rozwoju rośliny w okresie wegetacyjnym, miesiącach: kwiecień/maj, czerwiec, lipiec, sierpień/wrzesień.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrym Mieście |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marta Złotucha |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-08-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agata Wagner-Mioduszewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-08-31 09:30:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Maciej Głowala |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-08-31 09:36:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Maciej Głowala |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-08-31 11:36:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 829 raz(y) |