ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zapytania ofertowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe w sprawie realizacji zamówienia pn.: • Usuwanie i niszczenie roślin z gatunku barszcz Sosnowskiego, rosnącego na terenach gminy Dobre Miasto, wyszczególnionych w załączniku tabelarycznym nr 1 oraz na załącznikach mapowych stanowiących integralną część niniejszego zapytania ofertowego: - 1 zabieg w okresie od dnia zawarcia umowy w 2015 r. do 31 października 2016 r.; - 4 zabiegi w 2016 r. w zależności od fazy rozwoju rośliny w okresie wegetacyjnym, miesiącach: kwiecień/maj, czerwiec, lipiec, sierpień/wrzesień.

Informacja ogłoszona dnia 2015-08-31 09:36:16 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na podstawie § 4 ust. 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 0512-2/DGZ/2009 Burmistrza Dobrego Miasta z dnia 14 stycznia 2009, zmienionego zarządzeniem nr FR.0050.78.2014.EK, w związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zwracam się z zapytaniem ofertowym w sprawie realizacji zamówienia pn.:

• Usuwanie i niszczenie roślin z gatunku barszcz Sosnowskiego, rosnącego na terenach gminy Dobre Miasto, wyszczególnionych w załączniku tabelarycznym nr 1 oraz na załącznikach mapowych stanowiących integralną część niniejszego zapytania ofertowego:
- 1 zabieg w okresie od dnia zawarcia umowy w 2015 r. do 31 października 2016 r.;
- 4 zabiegi w 2016 r. w zależności od fazy rozwoju rośliny w okresie wegetacyjnym,
miesiącach: kwiecień/maj, czerwiec, lipiec, sierpień/wrzesień.

Zakres lub wielkość przedmiotu zamówienia:


Zakres prac obejmuje wykonanie w etapach uzależnionych od fazy rozwoju rośliny w okresie wegetacyjnym, niezbędnych zabiegów zmierzających do skutecznego jej usunięcia z nieruchomości stanowiących własność osób prawnych i osób fizycznych, które szczegółowo określa załącznik nr 1, oraz mapy poglądowe obrazujące obszary z zaznaczoną orientacyjną lokalizacją powierzchni pokrytej roślinami.
Zamówienie przewiduje:
- mechaniczne usuwanie roślin usytuowanych wzdłuż cieków wodnych;
- mechaniczne usuwanie roślin ponadto wykonanie oprysku herbicydem ROUNDUP MAX 2 usytuowanych na nieruchomościach sklasyfikowanych jako las, stanowiących własność Skarbu Państwa, Lasów Państwowych, wymienionych w załączniku nr 1,
- mechaniczne usuwanie roślin ponadto wykonanie oprysku skutecznym herbicydem na pozostałych nieruchomościach wymienionych w załączniku nr 1;
- przed rozpoczęciem prac przedmiot umowy zostanie wskazany wykonawcy w terenie przez Właścicieli poszczególnych działek, dogodny termin wykonywania prac zostanie ustalony telefonicznie z Właścicielami działek;
- Wykonawca zapewni organizację i zabezpieczenie placu robót;
- Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac w odpowiedniej odzieży ochronnej,
w rękawicach, okularach, maskach osłaniających twarz, z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP;
- do obowiązków wykonawcy należy uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonania i oczyszczenia terenu z barszczu Sosnowskiego (sporządzenie dokumentacji fotograficznej po wykonaniu zabiegu wraz z uzyskaniem pisemnego potwierdzenia wykonania prac związanych z usuwaniem barszczu Sosnowskiego od właściciela nieruchomości);
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą, za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

Warunki uczestnictwa:
- Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie wykonania usług podobnych do przedmiotu zamówienia i zatrudniać osoby przeszkolone i uprawnione do stosowania środków chemicznych.

Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, w etapach, 1 zabieg do 31.10.2015 r.
4 zabiegi w 2016 r. w zależności od fazy rozwoju rośliny w okresie wegetacyjnym, w miesiącach: kwiecień/maj, czerwiec, lipiec, sierpień/wrzesień.




Kryteria oceny ofert:

Ogółem cena w złotych za usługę (brutto) = wartość robocizny oraz niezbędnych materiałów do realizacji usługi w złotych (brutto).

W celu określenia wartości zadania wskazana jest wizja lokalna.

Sposób rozliczania:
1. Płatności dokonywane będą w ciągu 30 dni od przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę, faktury/rachunku, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, po każdym wykonanym zabiegu z przedmiotu zamówienia, w 1/5 wartości zamówienia.
2. Podstawę wystawienia stosowanego dokumentu finansowego faktury/rachunku stanowić będzie protokół odbioru danej części zamówienia, podpisany bez zastrzeżeń przez: Zamawiającego, Wykonawcę i Właściciela działki, potwierdzający właściwe wypełnianie obowiązków Wykonawcy, wynikających z przedmiotu zamówienia umowy.
3. Wykonawca wystawia rachunek/fakturę w złotówkach po każdym wykonanym zabiegu z przedmiotu zamówienia, w 1/5 wartości zamówienia.

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście przy ul. Warszawskiej 14, przesłać pocztą lub na adres e-mail: , w terminie do 15 września 2015 r.

Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.
W ofercie należy podać okres ważności oferty oraz zawrzeć oświadczenie o treści: „Oświadczam, że w przypadku wybrania mojej oferty, zrealizuję zamówienie na warunkach w niej określonych”.



Informacji udziela: Marta Złotucha tel. 89 -616-36-08 , 533 307 688

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marta Złotucha
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-08-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agata Wagner-Mioduszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-08-31 09:30:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Głowala
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-08-31 09:36:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-08-31 11:36:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
829 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony