ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zapytania ofertowe

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia pn.: Przygotowanie Programu Funkcjonalno-użytkowego dla zadań inwestycyjnych: 1. „Przebudowa drogi nr 160008N na odcinku Barcikowo – Knopin” ok 2,5km 2. „Przebudowa dogi gminnej nr 160007N na odcinku od miejscowości Swobodna do ośrodka wypoczynkowego nad Jeziorem Limajno,” wraz z budową ścieżki rowerowej ok. 500mb

Informacja ogłoszona dnia 2016-01-21 14:48:14 przez Maciej Głowala, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zwracam się z zapytaniem ofertowym na realizację zamówienia pn.: Przygotowanie Programu Funkcjonalno-użytkowego dla zadań inwestycyjnych:
1. „Przebudowa drogi nr 160008N na odcinku Barcikowo – Knopin” ok 2,5km
2. „Przebudowa dogi gminnej nr 160007N na odcinku od miejscowości Swobodna do ośrodka wypoczynkowego nad Jeziorem Limajno,” wraz z budową ścieżki rowerowej ok. 500mb

Powyższe zadania  planowane są do aplikowania o dofinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów wiejskich na lata 2014 – 2020.  Operacja typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”,  w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji
w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” 
 
Zakres lub wielkość przedmiotu zamówienia:
Zamówienie dotyczy kompleksowego opracowania programu funkcjonalno-użytkowego dla w/w zadań inwestycyjnych
  • w postaci drukowanej – 2 egzemplarzew
  • wersji elektronicznej
 
Zakres projektu powinien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
 
Program funkcjonalno-użytkowy winien być opracowany zgodnie z zakresem dla operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” oraz wszelkimi innymi dokumentami obowiązującymi przy sporządzaniu PFU dla projektów inwestycyjnych.
Program funkcjonalno-użytkowy będzie stanowić załącznik do wniosku o dofinansowanie projektu ze środków europejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020, operacja typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych”, w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” 
 
Termin realizacji zamówienia: 29.02.2016 
 
Kryteria oceny ofert: cena 100% 
 
Inne wymagania:Wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 3 PFU dla przedsięwzięć inwestycyjnych drogowych.
Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania odpowiednich korekt w PFU i aktualizacji dokumentu będącego przedmiotem zamówienia w przypadku zaistnienia takiej konieczności, do momentu uzyskania przez zamawiającego pozytywnej oceny złożonego projektu.
 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji zamówienia. 
 
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście przy ul. Warszawskiej 14 lub przesłać pocztą, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej do dnia 28.01.2015r.. 
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa. W ofercie należy podać okres ważności oferty oraz zawrzeć oświadczenie o treści: „Oświadczam, że w przypadku wybrania mojej oferty, zrealizuję zamówienie na warunkach w niej określonych”. 
Szczegółowych informacji udziela:Mariusz Tartas       tel. 89 615-10-69      e-mail:  

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrym Mieście
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Tartas
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-01-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Gustaw Pietrulewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-01-21 14:48:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Maciej Głowala
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-01-21 14:48:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Maciej Głowala
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-01-21 15:48:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
812 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony