ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrym Mieście
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Podatki i opłaty lokalne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Burmistrz Dobrego Miasta informuje

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-01-03 14:21:34 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

- Uchwała Nr XXXII/206/2016 Rady Miejskiej w Dobrym Mieście z dnia 23 listopada 2016 r. przewiduje między innymi możliwość opodatkowania budynków związanych z działalnością gospodarczą o powierzchni nie przekraczającej 200 m2 , za wyjątkiem powierzchni zajętej na cele sprzedaży detalicznej wyrobów farmaceutycznych i medycznych stawką podatku w wysokości 13,11 zł od 1m2 powierzchni użytkowej.
 
- Uchwała Nr XLIX/304/2017 Rady Miejskiej w Dobrym Mieście z dnia 22 listopada 2017 r. przewiduje między innymi możliwość opodatkowania budynków związanych z działalnością gospodarczą o powierzchni nie przekraczającej 200 m2 , za wyjątkiem powierzchni zajętej na cele sprzedaży detalicznej wyrobów farmaceutycznych i medycznych stawką podatku w wysokości 13,37 zł od 1m2 powierzchni użytkowej.
 
Podmiot ubiegający się o zastosowanie wyżej wymienionej preferencyjnej stawki zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów:

1. Informacji w sprawie podatku od nieruchomości.
2. Zaświadczeń o pomocy de minimis, jakie otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat, albo oświadczenia o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie.
3. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, wynikający z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010r. w sprawie zakresu informacji przedstawionych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis zmieniony Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 października 2014 r. (Dz. U. Nr 53 poz. 311 ze zmianami)

Konieczność złożenia dokumentów wymienionych w pkt 2 – 4 wynika z ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (t. j. Dz. U. z 2007r. Nr 59, poz.404-ze zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis zmieniony Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 października 2014 r.  (Dz. U. Nr 53, poz.311-ze zm.)

Podmiot, który nie przedłoży do dnia 31 stycznia ww. dokumentów, stawka preferencyjna będzie obowiązywała od miesiąca następującego po miesiącu, w którym podmiot złoży powyższe dokumenty.

Potrzebne formularze są udostępnione w Referacie Podatków i Opłat, w pokoju nr 25, bądź dostępne na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego.
Bliższych informacji można uzyskać pod numerem telefonu: 89-61-61-279

Formularze do pobrania:
- informacja w sprawie podatku od nieruchomości
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- oświadczenie o nie otrzymaniu pomocy de minimis
Stanisław Trzaskowski
(-) Burmistrz Dobrego Miasta
« powrót do poprzedniej strony